اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول هندبال کشور

تیم هندبال صبا صدرنشین شد

خبرگزاری فارس: صبای قم در چهارمین هفته از مرحله گروهی مسابقات لیگ دسته اول هندبال مردان باشگاه‌های کشور بر تیم هندبال ثامن آمل غلبه کرده و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد.

تیم هندبال صبا صدرنشین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون هندبال کشورمان، دیدار تیم‌های هندبال ثامن آمل و صبای قم برگزار شد و این دیدار در پایان با برتری 29 بر 26 به سود صبا پایان یافت.

این دیدار در حضور اندک تماشاگران قمی حاضر در سالن اختصاصی تیم ثامن آمل در تمام لحظات با برتری تیم صبای قم برگزار شد و صبایی‌ها با کنترل توپ و جریان مسابقه و مالکیت آن در اختیار خود توانستند با اختلاف سه گل میزبان خود را مغلوب کنند.

صبایی‌ها که در دیدارهای قبلی نتایج بسیار خوبی برابر حریفان از جمله تیم‌های هیئت یزد، هیئت کرمانشاه و هیئت زنجان به دست آورده بودند، در این دیدار نیز بهترین بازی خود را ارائه دادند تا در این هفته با کسب بهترین پیروزی در صدر جدول گروه باقی بماند.

در جریان این دیدار که از ابتدای بازی دو تیم با برتری صبای قم پیش می‌رفتند بعد از اینکه تیم صبا با اختلاف تقریباً 10 گل از حریف خود پیش افتاد، میهمان رو به جبران آورد و با تلاش خود چند بار تا آستانه کاهش این اختلاف گل موفقیت‌آمیز عمل کرد اما کادر فنی صبای قم که در بیشتر لحظات بازی از نفرات اصلی استفاده می‌کرد کاملا به این موضوع آگاهی داشت و اجازه این کار را نداد.

صبای قم هفته آینده در سومین بازی خانگی خود در شهر مقدس قم و در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان باید به مصاف تیم هندبال پارس مس فلاورجان برود در حالی که این بازی آخرین دیدار دو تیم در دور رفت مرحله گروهی به شمار می‌رود.

مسابقات هندبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور با حضور 12 تیم در دو گروه شش تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در پایان دو تیم به لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند در حالی که صبای قم فعلاً در گروه نخست با چهار پیروزی و 12 امتیاز صدرنشین است.

انتهای پیام/78002 /و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول