اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم هیئت هندبال کاشان:

هندبال کاشان بدون پشتوانه مالی سوم نیم‌فصل شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم هیئت هندبال کاشان گفت: این تیم در لیگ دسته یک بدون حامی و پشتوانه مالی به مقام سوم نیم‌فصل رسید.

هندبال کاشان بدون پشتوانه مالی سوم نیم‌فصل شد

مهدی‌ دوست بعد از پیروزی در آخرین بازی نیم‌فصل لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور مقابل تیم شهرداری و شورای شهر ایوان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: بازیکنان تیم هیئت هندبال کاشان در برابر حریف خود بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و مزد این بازی خوب خود را با پیروزی در این دیدار خانگی به دست آوردند.

وی افزود: تیم شهرداری و شورای شهر ایوان نیز از بازیکنان خوبی استفاده می‌کند که در این دیدار نیز هر چند نتیجه را واگذار کردند، اما بازی قابل قبولی را از سوی بازیکنان این تیم شاهد بودیم.

سرمربی تیم هیئت هندبال کاشان، پیروزی مقابل نماینده ایلام را نتیجه تلاش همه بازیکنان تیم کاشانی دانست و گفت: امروز پوریا نمکی دروازه‌بان ملی‌پوش تیم جوانان ایران و هیئت هندبال کاشان که با عکس‌العمل‌های فوق‌العاده خود، چندین موقعیت تک به تک و پنالتی را از حریف گرفت یکی از عوامل پیروزی نماینده کاشان در این دیدار بود.

دوست، مشکل مالی را یکی از مشکلات نماینده کاشان در لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور اعلام کرد و گفت: بازیکنان تیم هیئت هندبال کاشان بدون دریافت حتی یک ریال با تعصب در خدمت تیم هستند و در پایان نیم‌فصل با کسب مقام سوم کارنامه درخشانی را از خود بر جای گذاشته‌اند.

سرمربی تیم هیئت هندبال کاشان با اشاره به اینکه این تیم حتی توان پرداخت هزینه‌ مسافرت‌های خود را ندارد، بیان داشت: مسافرت‌های طولانی با مینی‌بوس، بازیکنان را خسته و تیم را با مشکل روبه‌رو می‌کند و این در حالی است که تیم کاشان حتی توان پرداخت کرایه این وسیله نقلیه را هم ندارد.

دوست یادآور شد: در حال حاضر تمامی هزینه‌های مسافرت تیم هیئت هندبال کاشان به شهرستان‌ها توسط مهدی پدرام‌فر رئیس هیئت هندبال کاشان پرداخت می‌شود.

وی تأکید کرد: اگر از تیم هیئت هندبال کاشان توسط مسئولان حمایت شود، این تیم در نیم‌فصل دوم می‌تواند یکی از تیم‌های صعودکننده به پلی‌آف باشد که با شرایط فعلی و نبود پشتیبان مالی چنین امری ممکن نیست.

تیم هیئت هندبال شهرستان کاشان در پنجمین و آخرین بازی دور رفت لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در سالن امیرکبیر کاشان موفق شد حریف خود تیم شهرداری و شورای شهر ایوان را با نتیجه 44 بر 35 مغلوب کند.

انتهای پیام/2406/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول