اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پنجم لیگ دسته یک هندبال

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج آمل به دیدار هیئت یزد می‌روند

خبرگزاری فارس: تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته پنجم لیگ دسته یک هندبال امروز در یزد به مصاف تیم هیئت هندبال این شهرستان می‌رود.

هندبالیست‌های ثامن‌الحجج آمل به دیدار هیئت یزد می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در هفته پنجم لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در دیداری خارج از خانه از ساعت 16 جمعه با تیم مدعی هیئت هندبال یزد دیدار می‌کند.

این بازی دومین دیدار خارج از خانه نماینده مازندران محسوب می‌شود که ثامن‌الحجج در نخستین دیدار خارج از خانه خود در اصفهان مغلوب فلاورجان شد.

تاکنون ثامن‌الحجج با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، صبای قم و اصفهان دیدار کرده است که دو پیروزی و دو شکست حاصل کار شاگردان جوان و بومی حسن حاجی سرمربی این تیم بوده است.

با توجه به اینکه مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج حمایت مالی از تیم هندبال آمل را بر عهده گرفته ولی تاکنون حمایتی از سوی این مؤسسه مشاهده نشد البته قرار بود نخستین حمایت مسئولان ثامن‌الحجج هفته جاری محقق شود که این امر بار دیگر به هفته آینده موکول شد.

تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل در هفته چهارم لیگ دسته یک کشور جمعه گذشته در دیداری خانگی به دیدار صبای قم رفت و در نبردی نزدیک مغلوب این تیم قدرتمند شد.

یزد نیز هفته گذشته در کرمانشاه بازی کرد که در دیداری بسیار نزدیک تنها با یک گل اختلاف با نتیجه 24 بر 23 مغلوب هیئت هندبال این استان شد.

همچنین وضعیت هندبالیست‌های مصدوم نماینده مازندران در هندبال لیگ دسته یک کشور که در هفته‌های گذشته برای حضور در تمرینات دچار سانحه رانندگی شدند بهبود یافته است و تنها جا مانده این دیدار بازیکن خط‌ زن این تیم است که به خاطر برخی مسائل انضباطی و داخلی تیم از سوی کمیته انضباطی باشگاه محروم شده و به تشخیص مسئولان عازم یزد نشد.

به گزارش فارس، در فصل جدید مسابقات هندبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم رقابت می‌کنند که ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست با تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان هم‌گروه است.

انتهای پیام/86012/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول