اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سخت‌ترین دیدار هفته چهارم لیگ دسته یک هندبال

هندبال ثامن‌الحجج آمل از صبای قم شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم هندبال ثامن‌الحجج آمل در حساس‌ترین دیدار هفته چهارم گروه نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در خانه با نتیجه 29 بر 26 مغلوب صبای قم شد.

هندبال ثامن‌الحجج آمل از صبای قم شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل تیم مؤسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج آمل در سخت‌ترین و حساس‌ترین دیدار هفته چهارم گروه نخست لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور در خانه با نتیجه نزدیک 29 بر 26 مغلوب صبای قم شد.

در این دیدار حساس که در سالن پیامبر اعظم آمل پیگیری شد حدود 300 تماشاگر تیم شهرشان را تشویق می‌کردند.

محمدکاظم عرب از پیشکسوتان هندبال کشورمان به عنوان ناظر و نماینده فدراسیون از نزدیک بر روند دیدار نظارت داشت و عباس شرع‌آئینی و سید حسین حسینی دو داور این دیدار بودند.

در صورتی ثامن‌الحجج در این دیدار میزبان بود که تاکنون از چهار بازی لیگ دسته یک هندبال سه دیدار خود را در خانه برگزار کرده است.

تقابل هندبالیست‌های باتجربه و قدرتمند تیم صبای قم که در ترکیب خود حدود سه بازیکن لیگ برتر را در اختیار دارد با مربیگری غلامعلی اکبرآبادی که در کارنامه ورزشی خود سرمربیگری تیم‌های ملی هندبال دانش‌آموزان و تیم ملی جوانان کشورمان را دارد در نوع خود جالب بود.

شاگردان جوان و بومی حسن حاجی سرمربی ثامن‌الحجج نیز در این دیدار بسیار پایاپای عمل کرده و اگر توجه بیشتری به خرج می‌دادند می‌توانستند حتی در تایم اول از حریف قمی خود پیشی بگیرند.

اختلاف سه امتیازی در نتیجه پایانی این دیدار از سنگینی بازی حکایت دارد، دیداری که در آن تیم قدرتمند صبا با حمایت مالی خود حامی خود کماکان در فکر لیگ برتری شدن است ولی حامی مالی نماینده مازندران در این رقابت‌ها قول داده تا هفته آینده بخشی از هزینه‌های این تیم را پرداخت کند.

به گزارش فارس، در فصل جدید لیگ دسته یک هندبال باشگاه‌های کشور 12 تیم در دو گروه با هم دیدار می‌کنند که ثامن‌الحجج آمل در گروه نخست به مصاف تیم‌های هیئت هندبال زنجان، کرمانشاه، تفت یزد، صبای قم و فلاورجان اصفهان می‌رود.

انتهای پیام/86012/ز/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول