اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

جهاد دانشگاهی تبلور تلاش همراه با روحیه جهادگرانه است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی تبلوری از روحیه کار و تلاش مضاعف با همت جهاد گونه‌ای است که سنگرهای ارزشی ما را اعتلای دو چندان بخشیده است.

جهاد دانشگاهی تبلور تلاش همراه با روحیه جهادگرانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی اردبیل، سید حامد عاملی در مراسم افتتاح مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک پزشکی جهاد دانشگاهی اردبیل اظهار داشت: انسان سالم، پایه و اساس توسعه هر جامعه است و هر چقدر سلامت انسان‌ها تضمین شود مسیر حرکت آنها بهتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: تاریخ انقلاب ما نشان داده است که در هر زمان تخصص و روحیه جهادی با هم پیوند خورده کارهای ارزشمندی در حیطه‌های مختلف علمی و تخصصی صورت گرفته است.

عاملی مرکز مشاوره و آزمایشگاه ژنتیک پزشکی جهاد دانشگاهی اردبیل را نتیجه تلاش جهادگران جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل عنوان کرد و گفت: این مرکز با زحمات جهادگران اردبیلی احداث شده که نه تنها برای استان بلکه برای شمال غرب کشور منحصربه‌فرد است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری اردبیل با اشاره به فعالیت‌های علمی انجام شده در جهاد دانشگاهی کشور و به تبع آن در سطح استان اردبیل تصریح کرد: جهاد دانشگاهی در سطح کشور کارهای بزرگی انجام داده‌ است و ما نیز آمادگی داریم در ادامه توسعه این واحد در سطح استان، همکاری‌های لازم را انجام دهیم.

عاملی تقلیل آلام مردم را فضیلتی زیبا عنوان کرد و افزود: افرادی که در این زمینه تلاش کنند نزد خداوند دارای رتبه خاصی هستند که جهادگران استان اردبیل نیز در این راستا با انجام خدمات درمانی به مردم تلاش می‌کنند.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل نیز در این مراسم با گرامیداشت یاد شهدای نهضت عاشورا و شهدای جهاد دانشگاهی، ارائه خدمات به مردم را افتخاری بزرگ برای جهادگران استان عنوان کرد.

اکبر قاسمی با اشاره به فعالیت‌های انجام یافته برای راه‌‌اندازی این مرکز تصریح کرد: کار‌های اولیه این مرکز همزمان با راه‌اندازی مرکز خدمات درمان ناباروری حوزه قفقاز انجام شد و در راستای تکمیل خدمات این مرکز رایزنی برای راه‌اندازی این مرکز نیز انجام شد.

وی از فعالیت مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاد دانشگاهی اردبیل در بخش‌های مختلف از جمله کلینیک زنان، مردان، اتاق‌های عمل و... در این مرکز خبر داد و گفت: این مرکز نیز در راستای تکمیل خدمات درمانی به مردم راه‌اندازی شده است.

قاسمی اعتبار هزینه شده برای راه‌اندازی این مرکز را 180 میلیون تومان عنوان کرد افزود: 90 درصد تجهیزات این مرکز در سال گذشته خریداری شده است.

این مسئول اظهار امیدواری کرد: این مرکز بتواند منشاء خیر برای مردم استان اردبیل باشد.

انتهای پیام/62002/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول