اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهنوج:

توجه به روش‌های جدید آموزشی در دانشگاه‌ها ضروریست

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور کهنوج گفت: توجه به روش‌های جدید آموزشی و اجرای برنامه‏های آموزش نیمه‌حضوری، آموزش باز و از راه دور و مجازی برای دستیابی به هدف‌های توسعه بسیار ضروری است.

توجه به روش‌های جدید آموزشی در دانشگاه‌ها ضروریست

عباس فردوسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کهنوج اظهار داشت: چشم‌انداز دانشگاه دسترسی به آموزش عالی برای  همه، در همه جا و در همه وقت با تلاش و کوشش و برنامه‌ریزی دقیق و شفاف است.

وی افزود: یکی از ارکان توسعه علمی کشور، گسترش آموزش است که رشد اجتماعی و شکوفایی استعدادها را به همراه دارد و زمینه‏ساز خلاقیت‌های انسانی است و آموزش‌های متعارف و جاری به تنهایی برای برقراری این رکن مهم کافی نیست.

فردوسی تصریح کرد: توجه به روش‌های جدید آموزشی و اجرای برنامه‏هایی از جمله آموزش نیمه‌حضوری، آموزش باز و از راه دور و آموزش مجازی برای دستیابی به هدف‌های توسعه بسیار ضروری است.

وی بیان کرد: دانشگاه پیام‌نور واحد کهنوج با تلاش و کوشش مسئولان استان و شهرستان در سال 84 پا به میدان فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی گذاشت و با دو رشته تحصیلی و دو نفر نیرو که به صورت افتخاری همکاری داشتند، در محل استیجاری دایر شد.

رئیس دانشگاه پیام‌نور کهنوج افزود: در سال 86 با اهدای یک قطعه زمین به مقدار 10 هکتار و واگذاری یک قطعه زمین به مقدار پنج هکتار از طرف شورای شهر و بازدید مدیرکل وقت طرح‌های عمرانی دانشگاه پیام‌نور از زمین‌های اهداء شده زمین الغدیر برای ساخت دانشگاه تعیین شد.

وی خاطرنشان کرد: در سال 91 ساختمان دانشگاه با متراژ یک‌هزار و 850 در سه طبقه به بهره‌برداری رسید و در حال حاضر تعداد اعضای هیئت ‌علمی این دانشگاه پنج نفر و تعداد کل دانشجویان یک‌هزار و 400 نفر است که در 15 رشته تحصیلی مشغول تحصیل هستند.

فردوسی به برخی از فعالیت‌های آموزشی و فرهنگی دانشگاه اشاره کرد و افزود: در سال 91 راه‌اندازی سایت و کارگاه کامپیوتر، تجهیز کتابخانه دانشگاه، تجهیز آزمایشگاه زیست‌شناسی و راه‌اندازی بسیج اساتید و برگزاری جلسه توجیهی برای دانشجویان را در این دانشگاه داشتیم.

وی گفت: انجام طرح‌های پژوهشی و چاپ مقالات علمی پژوهشی، شرکت در همایش‌های ملی، تجهیز نمازخانه دانشگاه، برگزاری اردوهای علمی، زیارتی و سیاحتی، راه‌اندازی کانون‌های فرهنگی وتشکیل انجمن علمی رشته‌های تحصیلی موجود از فعالیت‌های این دانشگاه است.

فردوسی بیان کرد: برگزاری شب شعر انقلاب ویژه ایام دهه فجر در سطح شهرستان، برگزاری کرسی آزاداندیشی با موضوع مباحث غرب‌شناسی و برگزاری مانور زلزله و آموزش اطفای حریق از دیگر برنامه‌های این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: مجوز چاپ نشریه و انتشار دو نشریه در دانشگاه را گرفته‌ایم که به زودی آن را عملی می‌کنیم.

انتهای پیام/80010/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول