اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه:

پی‌گیری چند پروژه دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه گفت: تاکنون چند پروژه دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه پی‌گیری و برخی از آنها در بنیاد ملی نخبگان به تأیید رسیده است.

پی‌گیری چند پروژه دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالحمید پاپ‌زن در نخستین نشست کارگروه انرژی‌های تجدید‌پذیر موسسه دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، اظهار داشت‌‌: کارگروه مورد اشاره به منظور بررسی و طراحی پروژه‌های عملی و کاربردی در زمینه انرژی‌های تجدید‌پذیر برای استان کرمانشاه و با حضور تعدادی از صاحب نظران حوزه انرژی شکل گرفته است.

پاپ‌زن در ادامه با اشاره به تجربیات موفق دانشگاه صنعتی و طرح‌های تحقیقاتی مرتبط با حوزه انرژی‌های نو افزود: با توجه به دانش و تجربیات ارزنده اعضاء، امید می‌رود در آینده بتوانیم برای ترویج و بهره‌وری مناسب از انرژی‌های تجدید‌پذیر در استان کرمانشاه قدم‌های خوبی برداریم.

عضو هیئت مدیره موسسه دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه ادامه داد: این موسسه قصد دارد با توجه به اهداف متعالی شرکت‌های دانش‌بنیان، قدم‌های موثری را در راستای تبدیل علم به ثروت بردارد و از شرکت‌های دانشجویی و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی نیز پشتیبانی لازم را برای تحقق هدف‌های آنان به عمل آورد.

پاپ‌زن تصریح کرد: موسسه دانش‌بنیان دانشگاه صنعتی کرمانشاه، نخستین تعاونی دانش‌بنیان دانشگاهی کشور است که در سال 89 به تصویب رسید، تاکنون چند پروژه دانش‌بنیان در دانشگاه صنعتی کرمانشاه پی‌گیری و برخی از آنها در بنیاد ملی نخبگان به تایید رسیده است.

انتهای پیام/2700/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول