اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده بهداشت مشهد:

مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشکده بهداشت توجهی ندارند

خبرگزاری فارس:رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشکده بهداشت التفاتی ندارند با اینکه این دانشکده به لحاظ تولید علم در سطح قابل قبولی است.

مدیران دانشگاه علوم پزشکی مشهد به دانشکده بهداشت توجهی ندارند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد علی تقی‌پور بعد از ظهر امروز در مراسم آغاز بهره‌برداری از تالار رازی دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: فضاهای آموزشی این دانشکده نیاز به توجه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه در پیشگاه علم، تمام افراد مسئول هستند تصریح کرد: مستقل شدن این دانشکده جزو مصوبات دور نخست سفر رئیس‌جمهوری است که سال 88 اجرایی شده است و این دانشکده از سال 1388 فعالیت خود را به‌صورت مستقل آغاز کرده است.

رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در این مدت برای تثبیت این دانشکده اقداماتی انجام شده است و در نتیجه دانشکده بهداشت در حوزه‌های آموزشی پیشرفت‌های خوبی داشته است.

تقی‌پور در ارتباط با تعداد دانشجویان دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطر نشان کرد: در حال حاضر در این دانشکده 59 نفر در مقطع کاردانی، 367 نفر در مقطع کارشناسی و 97 نفر در مقطع کارشناسی ارشد مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به نسبت استاد به شاگرد در این دانشکده بیان کرد: نسبت استاد به شاگرد در این دانشکده یک به 37 است که از استانداردهای کشوری پائین‌تر است.

رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: باید این کمبود را برطرف کنیم تا به سطح استانداردهای کشوری یعنی نسبت یک به 20 رسیده و دانشجویان بتوانند تمام ظرفیت‌های خود را آشکار کنند.

تقی‌پور با بیان اینکه سعی در برطرف کردن نیازها برای بالاتر رفتن بازده کاری دانشکده است اذعان کرد: در حال حاضر برای جبران کمبود استاد از اساتید پروازی و یا مدعو استفاده می‌شود.

وی با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در زمینه‌های آموزشی و فرهنگی در دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اضافه کرد: در چند سال تفکیک دانشکده بهداشت به مقوله توانمندسازی آموزشی دانشکده بهداشت توجهات ویژه‌ای شده است.

رئیس دانشکده بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: به‌ عنوان مثال در حال حاضر در کتابخانه دانشکده بهداشت 5 هزار و 912 جلد کتاب فارسی و 547 کتاب لاتین وجود دارد که باید گسترش بیشتری داشته باشد.

تقی‌پور افزود: همچنین سایت دانشکده، آزمایشگاه آمار، آزمایشگاه بهداشت محیط و آزمایشگاه آموزش بهداشت در این دانشکده افتتاح شده است و علاوه بر اینها راه‌اندازی مرکز زبان نیز در دست اقدام است.

انتهای پیام/70010/ح/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول