اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان:

تمام مناطق زیر پوشش آموزش فن و مهارت قرار گیرند

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: باید با وجود عدم اختصاص بودجه و امکانات خاص، همه شهرستان‌ها و مناطق محروم را زیر پوشش آموزش فن و مهارت قرار دهیم.

تمام مناطق زیر پوشش آموزش فن و مهارت قرار گیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، مهدی ابراهیمی‌نژاد در آیین تودیع و معارفه رؤسای مراکز آموزش تخصصی فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: زندگی در نظام اسلامی وظایف ما را برای ارائه خدمت مضاعف می‌کند.

وی افزود: با توجه به تحریم‌ها و ادامه دشمنی‌ها علیه نظام اسلامی باید با اتکا به عشق و ایمان به خدا از ظرفیت‌های فراوان موجود برای توسعه و پیشرفت کشور استفاده شود.

وی نقد را لازمه پیشرفت هر سیستم دانست و تصریح کرد: با وجود کسب رتبه نخست دستگاه‌های اجرایی استان در سال 90 توسط آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان هنوز جای کار زیاد است و باید با وجود عدم اختصاص بودجه و امکانات خاص، همه شهرستان‌ها و مناطق محروم را زیر پوشش آموزش فن و مهارت قرار دهیم.

محسن غضنفری به عنوان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره شش تخصصی صنعت ساختمان، حمید پورمحمودیان به عنوان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره سه تخصصی صنعت خودرو و مهدی محمودآبادی به عنوان رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان بردسیر منصوب شدند.

انتهای پیام/2446/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول