اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کنگاور خبر داد

شرکت 1100نفر در دوره‌های آموزشی کنگاور

خبرگزاری فارس: فرماندار کنگاور گفت: 1100 نفر از ابتدای سال‌جاری در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای کنگاور شرکت کرده‌اند.

شرکت 1100نفر در دوره‌های آموزشی کنگاور

حشمت‌الله عزیزی ظهر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کنگاور اظهار کرد: بیش از یک هزار و یک‌صد نفر از ابتدای سال‌جاری تاکنون در دوره‌های آموزشی رشته‌های مختلف فنی و حرفه‌ای کنگاور شرکت کرده‌اند.

فرماندار کنگاور تصریح کرد: مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کنگاور، در سه مرکز ثابت،‌ روستایی و زندان، به آموزش علاقمندان مشغول است.

عزیزی بیان داشت: در مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای کنگاور بیش از بیست رشته مهارتی برای آموزش علاقمندان وجود دارد.

وی افزود: تراشکاری، جوش‌کاری، مکانیک، برق صنعتی و خودرو، تعمیرکار رایانه، رباتیک، عروسک‌دوزی، قلاب‌بافی چرم و جیر، سفال‌گری و قالی‌باف تابلویی از جمله رشته‌هایی است که کارآموزان دختر و پسر کنگاوری را به مهارت‌آموزی فرا می‌خواند.

فرماندار کنگاور گفت: پرورش زنبور عسل و پرورش قارچ در مرکز آموزش روستایی و نیز برق ساختمان و تعمیر لوازم خانگی در زندان به کارآموزان آموزش داده می‌شود.

عزیزی با اشاره به این‌که مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگاور در طرح تابستانه با آموزش 2 هزار نفر به‌عنوان مرکز برتر استان معرفی شد، ادامه داد: ساخت قطعات کامپوزیت، بورس و تجارت الکترونیک، ربات مسیریاب، طراحی سایت، سازه‌های ماکارونی، هواپیمای مدل و زیردریایی مدل یک از جمله آموزش‌های ارائه شده در طرح تابستانه مرکز کنگاور بوده است.

فرماندار کنگاور ضمن مثبت خواندن ارائه این آموزش‌ها در تجهیز نوجوانان و جوانان به مهارت‌های کاربردی و آماده کردن آنان برای ورود به بازار کار، گفت: علاوه بر رشته‌های فوق، یازده آموزشگاه آزاد نیز در سطح شهر کنگاور زیر نظر فنی و حرفه‌ای مشغول فعالیت هستند که رشته‌هایی، همچون؛ آرایشگری، خیاطی، نرم‌افزار رایانه، آشپزی و اتومکانیک را آموزش می‌دهند.

انتهای پیام/2700/ع/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول