اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای:

دانشجویان، زمین‌های دانشکده کشاورزی کشور را زیر کشت می‌برند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور گفت: زمین‌های متعلق به دانشکده‌ کشاورزی نیشابور توسط دانشجویان این دانشگاه به زیرکشت می‌رود.

دانشجویان، زمین‌های دانشکده کشاورزی کشور را زیر کشت می‌برند

 به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سهراب رضایی در حاشیه بازدید از دانشکده کشاورزی نیشابور، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: در مجموع،یک‌هزار هکتار زمین کشاورزی در سطح کشور داریم که می‌توانیم با پیوند صنعت و دانشگاه، تولید ثروت کنیم.

وی ادامه داد: در این برنامه به هر دانشجویی بین نیم تا دو هکتار زمین برای پرورش گیاهان دارویی و گلخانه‌ای، حداقل گندم، جو و سایر اقلام زراعی داده می‌شود.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور خاطر نشان کرد: اگر مسئولان شهرستان‌ها هم زمین در اختیار دانشکده‌ها قرار دهند، ما عملیات کشاورزی را اجرایی می‌کنیم.

رضایی همچنین بیان کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور با توافق سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی کشور قصد دارد متناسب با فضای شهرها و دانشکده‌ها به برنامه زراعت چوب بپردازد.

وی از توافقات با مسئولان ذی‌ربط برای الحاق پارک علم و فناوری نیشابور به دانشکده کشاورزی نیشابور خبر و یادآور شد: معاون پژوهشی وزارت علوم موافقت کرده است که پارک علم به دانشکده کشاورزی نیشابور الحاق شود و عملا مرکز تحقیقات کشاورزی نیز در این دانشکده راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/70001/صا/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول