اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کنگان انجام شد

اجرای طرح استاد شاگردی نوین با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان گفت: طرح استاد شاگردی نوین با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار در کنگان با موفقیت اجرا شد.

اجرای طرح استاد شاگردی نوین با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، بهرام مکاری‌پور بعد از ظهر امروز در نشست با فرماندار کنگان اظهار داشت: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در این مرکز با کیفیت مطلوبی برگزار شده و این آموزش‌ها در توانمندسازی جوانان بسیار تأثیرگذار است.

وی از برگزاری دوره آموزشی تست VT در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد و افزود: با توجه به موقعیت شهرستان کنگان در همجواری با منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی و فعالیت پروژه‌های نفت و گاز در این منطقه و نیاز به متخصصین حوزه‌های جوشکاری تجهیزات و قطعات، این دوره برگزار شد.

رئیس مرکز فنی و حرفه‌ای کنگان خاطرنشان کرد: دوره آموزشی بازرسی چشمی     (VT) در دو سطح یک و دو با ساعت استاندارد، 44 ساعت با همکاری شرکت آزما صنعت البرز و شرکت 14 نفر از مهندسین ناظر و بازرسین جوش شاغل در شرکت‌های موجود در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس‌جنوبی در قالب آموزش در صنایع در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان برگزار شد.

مکاری‌پور یادآور شد: برای شرکت‌کنندگان در این دوره آموزشی پس از کسب موفقیت در آزمون‌های کتبی و عملی گواهینامه مهارت از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای صادر می‌شود.

وی همچنین از اجرای برنامه بازدید همگانی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان خبر داد و گفت: در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مهارت در کشور، برنامه بازدید همگانی از مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان در هفته گذشته برگزار شد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان از اتمام دوره کارآموزی قالی‌بافی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان در قالب طرح استاد شاگردی نوین خبر داد و بیان کرد: دوره کارآموزان قالی‌بافی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کنگان در قالب طرح نوین استاد شاگردی به فراگیری مهارت قالی‌بافی با موفقیت پایان پذیرفت.

وی افزود: طرح استاد شاگردی نوین با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار مطابق با فناوری‌های روز و همچنین استمرار و تثبیت مشاغل موجود و مورد نیاز جامعه به ‌ویژه در مشاغل خانگی و سنتی با استفاده از ظرفیت بخش‌های غیردولتی در توسعه آموزش‌های مهارتی و در اجرای سیاست‌های کلی اشتغال برگزار شده است.

مکاری‌پور اذعان داشت: تقویت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در دستور کار این مرکز قرار دارد و امیدوار هستیم با همکاری مسئولان شهرستان در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

انتهای پیام/2451/آ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول