اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کاشمر:

رابطان فرهنگی کمیته امداد در مدارس کاشمر مستقر شده‌اند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد کاشمر حضور رابطان فرهنگی در مدارس را سبب خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند دانست.

رابطان فرهنگی کمیته امداد در مدارس کاشمر مستقر شده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید سعید عبدالله‌زاده عصر امروز در جلسه توجیهی 70 رابط فرهنگی مدارس در مجتمع فرهنگی تربیتی دانش‌آموزی نیمه شعبان کاشمر اظهار کرد: رابطان فرهنگی امداد در مدارس به‌عنوان سفیران عرصه خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان نیازمند تلقی می‌شوند که با حضورشان در مدارس به رسالت معلمی در جامعه می‌پردازند، زیرا مدرسه علاوه بر آموزش باید به فرهنگ‌سازی عرصه‌های مختلف اجتماعی نیز بپردازد.

وی با اشاره به گزینش خداوند در انتخاب پیامبران و امامان معصوم(ع) برای معلمی و هدایت کردن مردم، ادامه داد: ورود رابطین فرهنگی به عرصه خدمت‌رسانی نیز برگرفته از سیره نبوی و ائمه معصومین است به‌ نحوی‌ که افتخار خدمت به قشر نیازمند را به دیگران واگذار نکرده و شخصا این وظیفه را با تفکر نیک‌اندیشانه انجام می‌دهند.

عبدالله‌زاده در پایان ضمن اشاره به فعالیت‌های حوزه فرهنگی این نهاد، ابراز داشت: رابطین فرهنگی باید تفکیک گروه‌های هدف در برنامه آموزش خانواده، موضوعات آموزشی گروه دانش‌آموزان، روش‌های صحیح مطالعه اثربخش، تکنیک‌های تمرکز حواس،تشویق به حرفه‌آموزی برای دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل و مجتمع‌های خوابگاهی را مدنظر داشته باشند.

همچنین در این جلسه، مهدی اربابی؛ مسئول انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به اینکه در زمان حاضر باید حمایت از دانش‌آموزان نیازمند، مدنظر مسئولان واقع شود گفت: توجه بیشتر به دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد توسط رابطین می‌تواند زمینه‌های رشد و شکوفایی بیش از پیش را برایشان فراهم کند.

انتهای پیام/70019/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول