اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و امور بیمه کمیته امداد سمنان خبر داد

هزینه 2 میلیارد ریالی برای اجرای برنامه ارتقای سلامت کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان سمنان گفت: اجرای برنامه جامع ارتقای سلامت و امنیت غذایی در سال جاری تاکنون دو میلیارد و 520 میلیون ریال هزینه داشته است.

هزینه 2 میلیارد ریالی برای اجرای برنامه ارتقای سلامت کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی اداره کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان، عیسی طاهریان در نشست کارگروه سلامت استان سمنان با اشاره به اقدامات امسال این اداره، اظهار داشت: کارگاه آموزشی بهبود تغذیه کودکان زیر شش سال برای یک‏هزار و 100 نفر از مددجویان برگزار شده است.

وی با اشاره به اقدامات مربوط به مقابله با بیماری سالک، افزود: امسال برای 500 خانوار در منطقه میامی پماد دورکننده حشرات تهیه شده است.

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان سمنان از بهسازی محیط‏های خودکفایی برای مددجویان کمیته امداد استان سمنان خبر داد و خاطرنشان کرد: پنج کارگاه قالیبافی با هزینه 25 میلیون ریال بهسازی، سم‏پاشی و آهک‏پاشی شده است.

طاهریان به توزیع بسته‏های آموزشی دهان و دندان، تغذیه، مادر و کودک و ... برای 2 هزار و 500 خانوار در سال جاری اشاره و تصریح کرد: طرح‏های غربالگری دیابت و قلب و عروق و نیز خرید و توزیع کالاهای بهداشتی از دیگر اقدامات اداره بهداشت، درمان و امور بیمه اداره کل کمیته امداد استان سمنان بوده است.

رئیس اداره بهداشت، درمان و امور بیمه کمیته امداد استان سمنان اضافه کرد: امسال اجرای طرح بهداشت سالمندی برای 120 خانواده منطقه بیارجمند تاکنون 80 میلیون ریال هزینه داشته که شامل آموزش‏هایی برای سالمند و اطرافیان آنها بوده است.

انتهای پیام/2249/ی/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول