اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شیلات جهاد کشاورزی جنوب کرمان:

سد جیرفت ظرفیت تولید سالانه یک‌هزار تن ماهی را دارد

خبرگزاری فارس: مدیر امور شیلات و آبزیان سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان گفت: سد جیرفت با وسعت یک‌هزار هکتار منبع آبی مستعد برای پرورش ماهیان گرمابی و سردابی است و ظرفیت تولید سالانه بیش از یک‌هزار تن انواع ماهی را دارد.

سد جیرفت ظرفیت تولید سالانه یک‌هزار تن ماهی را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان، محمود آیین با بیان آغاز صید ماهیان گرمابی از سد جیرفت اظهار داشت: صید ماهیان گرمابی شامل دو گونه فیتوفاک و بیگ‌هد از دریاچه سد جیرفت توسط توسط بخش خصوصی از ابتدای آذر ماه سال جاری آغاز شده است.

وی با بیان اینکه این صید تا پایان اسفند ماه ادامه دارد، افزود: سد جیرفت با وسعت یک‌هزار هکتار منبع آبی مستعد برای پرورش ماهیان گرمابی و سردابی است و ظرفیت تولید بیش از یک‌هزار تن انواع ماهی را در طول سال دارا است.

آیین با بیان اینکه ماهیان برداشت شده از سد جیرفت به استان‌های تهران و خوزستان صادر می‌شود، تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از یک‌هزار و 500 تن انواع ماهیان گرمابی و سردابی در جنوب کرمان تولید شود.

انتهای پیام/80002/غ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول