اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران:

16 آذر، ماهیت نظام امریکا را نشان داد‌

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران گفت: 16 آذر، ماهیت سلطه‌گری و خونخواهی نظام آمریکا را نشان داد.

16 آذر، ماهیت نظام امریکا را نشان داد‌

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل رضا لحمیان عصر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج و روز دانشجو در مرکز علمی کاربردی ساخا با بیان اینکه شهادت سه دانشجو در دانشگاه تهران رسوا شدن ایادی غرب و ادعاهای مبارزه با خشونت بود بیان کرد: با شهادت دانشجویان نظام استکباری رسوا شد.

وی با اشاره به اینکه حوادث 16 آذر ضربه محکمی به رژیم پهلوی بود تصریح کرد: این اتفاق بعد از حوادث 28 مرداد شاید مهمترین حادثه بر علیه رژیم شاه بود که نقش رژیم جاسوسی امریکا را نشان می‌داد.

لحمیان با اعلام اینکه 16 آذر ماهیت سلطه‌گری و خو‌ن‌خواهی نظام آمریکایی را نشان داد افزود: این حوادث اگر چه موجب از دست رفتن جان انسان‌ها شد ولی راه مبارزه با رژیم را باز کرد.

وی با اشاره به ایام ماه محرم تاکید کرد: محرم تاریخ را در مسیر رسیدن به آزادگی قرار داد و به الگویی برای تمام آزادیخواهان تبدیل کرد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی مازندران با اعلام اینکه بسیج از دل عاشورا جوشیده است تصریح کرد: هر گاه دولتی متکی به مردم باشد بر نیروهای نظامی موفق خواهد بود.

وی با بیان اینکه بسیاری از فتنه‌ها به وسیله مردم در نظام اسلامی دفع شده است، تصریح کرد: مدافعان نظام از درون همین مردم برخاسته و وارد بسیج شده‌اند.

لحمیان اذعان داشت: امروز ایران در دورانی به سر می‌برد که دشمن جرأت حمله نظامی را به کشور ندارد چون به خوبی از قدرت دفاعی نیروهای مردمی و نظامی با خبر است.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران امروز در حمایت از کشور به یک خودباوری رسیده است بسیج را جوشیده از باورهای ملت ایران توصیف کرد.

به گزارش فارس؛ در این مراسم به دانشجویان نمونه این مرکز هدایایی اهدا شد.

ساخا، مرکز علمی کاربردی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آمل است که در رشته‌های تخصصی امداد و نجات، فضای سبز، ترافیک و شهرسازی و معماری فعالیت می‌کند.

انتهای ‌پیام/86011/ق/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول