اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل بهزیستی آذربایجان غربی خبر داد

توزیع یک وعده غذای گرم در تمام روستا مهدهای آذربایجان‌غربی

خبرگزاری فارس: مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: هر روز یک وعده غذای گرم بین کودکان تمام روستا مهدهای این استان توزیع می‌شود.

توزیع یک وعده غذای گرم در تمام روستا مهدهای آذربایجان‌غربی

راضیه خدادوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: طرح توزیع یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای آذربایجان غربی به صورت سراسری در کل کشور اجرا می‌شود و طی آن یک وعده غذای گرم بین کودکانی که در روستا مهدهای استان هستند توزیع می‌شود.

مدیر کل بهزیستی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این غذاها سبب رفع هرگونه سوء تغذیه بین کودکان می‌شود، تصریح کرد: در این راستا هر کودک بین سه تا شش سال که در مهدهای کودک روستایی هستند می‌تواند از این غذا بهره‌مند شود.

خدادوست با بیان اینکه این طرح در روستاهای هفت شهرستان آذربایجان در حال اجرا است، گفت: با واگذاری اعتبار کافی در این زمینه شاهد توزیع یک وعده غذای رایگان در تمام مهدهای روستایی استان می‌شویم.

وی با اشاره به شهرهایی که این طرح در آن‌ها در حال اجرا است، اظهار داشت: در حال حاضر یک وعده غذای گرم در روستا مهدهای شهرستان‌های ارومیه، پلدشت، نقده، ماکو، شوط، تکاب و سردشت بین کودکان سه تا شش سال توزیع می‌شود.

این مسئول در پایان این طرح را گام مؤثری در راستای بهبود تغذیه کودکان مناطق محروم عنوان کرد و اذعان داشت: در این راستا با جذب اعتبارات می‌توانیم به خوبی وارد عمل شویم.

انتهای پیام/61001/ن/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول