اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی کرمان:

بهزیستی به اقشار مختلف جامعه خدمات ارائه می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان کرمان گفت: نخستین خدمات قابل ارائه بهزیستی به اقشار جامعه از مشاوره قبل از بارداری و ازدواج آغاز شده و طی عمر تا دوران سالمندی ادامه می‌یابد.

بهزیستی به اقشار مختلف جامعه خدمات ارائه می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، رضا عباسی در جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان کرمان با اشاره به اهداف شکل‌گیری بهزیستی سال 59 در جمهوری اسلامی ایران به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات بهزیستی پرداخت.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های بهزیستی با توجه به گسترش خدمات قابل ارائه از قبل از تولد تا دوران پیری همراه تمام افراد جامعه است، گفت: نخستین خدمات قابل ارائه اقشار جامعه از مشاوره قبل از بارداری و ازدواج آغاز می‌شود و طی عمر تا دوران سالمندی ادامه می‌یابد.

عباسی با اشاره به 52 مأموریت محوله بر عهده بهزیستی افزود: راه‌اندازی اورژانس اجتماعی، ارائه خدمات به کودکان و زنان بی‌سرپرست و بد سرپرست، سالمندان، معلولان، بیماران روانی مزمن، پیشگیری از بروز و شیوع معلولیت‌ها، آسیب‌های اجتماعی و اعتیاد گوشه‌ای از اقدامات بهزیستی به جامعه هدف است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمان تصریح کرد: ارائه خدمات به جامعه هدف علاوه بر نگهداری افرادی چون کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست در مراکز شبه خانواده، بیماران روانی در مراکز نگهداری از این بیماران و سالمندان در سرای سالمندان شامل تأمین مسکن، پرداخت هزینه‌های درمان، تحصیل و کمک‌های موردی و پیگیری برای اشتغال، اقدامات توانبخشی، تهیه و توزیع وسایل کمک توانبخشی مانند ویلچر، واکر، سمعک و از همه مهم‌تر توانمندسازی مددجویان است.

عباسی پرداختن بهزیستی به مسائل فرهنگی، دینی و مذهبی جامعه هدف خود را در کنار ارائه خدمات حمایتی و تخصصی از اولویت‌های مهم این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/2446/ب/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول