اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مشارکت‌های مردمی بهزیستی تربت حیدریه:

مشارکت مردم با بهزیستی تربت حیدریه چشمگیر است

خبرگزاری فارس: مسئول مشارکت‌های مردمی بهزیستی تربت حیدریه گفت: مشارکت مردم تربت حیدریه با بهزیستی این شهرستان چشمگیر است.

مشارکت مردم با بهزیستی تربت حیدریه چشمگیر است

محمدرضا حسن‌زاده درگفت‌وگو با خبرنگار فارس در تربت حیدریه اظهار کرد: برای نخستین‌بار با تعامل اداره بهزیستی و آموزش و پرورش تربت حیدریه عمل قلب دانش‌آموز 9 ساله با موفقیت انجام شد.

وی هدف از این کار را کمک به دانش‌آموزان نیازمند و تعامل بهزیستی و آموزش و پرورش دانست و گفت: مؤسسه خیریه امام سجاد (ع) یکی از مؤسسه‌های خیریه شهرستان تربت حیدریه است که مسئولیت نگهداری و حمایت از کودکان معلول را به عهده دارد.

حسن‌زاده تصریح کرد: مؤسسه خیریه امام سجاد(ع) با هدف تامین و نگهداری از کودکان کم‌توان ذهنی با همت و تلاش تعدادی از خیرین شهرستان و همکاری اداره بهزیستی با تعداد 36 کودک در سال 1380 به صورت هیئت‌مدیره‌ای راه‌اندازی شد.

وی افزود: درحال حاضر 120 کودک معلول ذهنی دختر و پسر زیر 14 سال و بالای 14 سال در این مکان نگهداری می‌شوند و تمام اعتبار مورد نظر از طریق خیرین شهرستان تامین شده است و نیز هزینه‌های مواد غذایی، پوشاک و دیگر موارد مؤسسه از طریق کمک خیرین اداره می‌شود.

حسن‌زاده با چشمگیر خواندن مشارکت مردم با بهزیستی تربت حیدریه درباره اهم فعالیت‌های حوزه مشارکت‌های مردمی گفت: کمک به بیماران ام اس، سرطانی، پیوند کلیه، هزینه عمل جراحی یک معلول جسمی؛حرکتی به مبلغ 50 میلیون ریال توسط خیرین تربت حیدریه بخشی از این فعالیت‌‌ها است.

وی یادآور شد: همچنین، پرداخت هزینه عمل قلب دانش‌آموز 9 ساله از طریق بهزیستی و آموزش و پرورش و پرداخت هزینه دارو توسط یکی از خیرین به‌صورت ماهانه به مبلغ 30 میلیون ریال از سایر مشارکت‌های مردمی است.

انتهای پیام/70003/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول