اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد ارس:

همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس در استانبول برگزار شد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: همایش معرفی فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس در استانبول برگزار شد.

همایش فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری منطقه آزاد ارس در استانبول برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد ارس، صادق نجفی اظهار کرد: این همایش با مشارکت انجمن تجار و صنعتگران ایرانی مقیم استانبول و سازمان منطقه آزاد ارس و مسئولان اقتصادی استان آذربایجان‌شرقی به مدت یک روز در شهر استانبول برگزار شد.

وی افزود: در این همایش یک روزه فرصت‌های سرمایه‌گذاری و تجاری در منطقه آزاد ارس برای سرمایه‌گذاران، تجار و تولیدکنندگان ایرانی مقیم در ترکیه تبیین شد.

نجفی ادامه داد: در حاشیه این همایش مسئولان اقتصادی استان از چند کارخانه، واحد صنعتی، مرکز تفریحی کودکان و نیز یک شبکه تلویزیونی بازدید کردند.

وی افزود: حسن‌نژاد نماینده مرند و جلفا در مجلس و نوروزی ناظر گمرکات آذربایجان شرقی نیز در این همایش حضور داشتند و در خصوص موانع و مشکلات سیستم‌های مالی و گمرکی سرمایه‌گذاران و تجار تبادل‌نظر شد.

عثمان اولوسوی رئیس شورای تجاری ایران و ترکیه نیز در این همایش تجربیات بیش از نیم قرن فعالیت اقتصادی در ایران را موفق ارزیابی و فعالان اقتصادی ترکیه را به حضور بیشتر در بازار ایران ترغیب کرد.

انتهای پیام/60002/ز/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول