اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی اوقاف خراسان‌رضوی:

600 نخبه قرآنی در خراسان‌رضوی به رقابت می‌پردازند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: 600 نخبه قرآنی در مرحله نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار با هم به رقابت می‌پردازند.

600 نخبه قرآنی در خراسان‌رضوی به رقابت می‌پردازند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی حجت‌الاسلام سعید آخوندی در آستانه برگزاری مرحله نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار افزود: این افراد که از مرحله شهرستانی به استانی راه یافتند در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم و ترتیل قرآن کریم به رقابت می‌پردازند.

وی اظهار داشت: در مرحله مقدماتی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در خراسان‌رضوی 200 هزار نفر زن و مرد در شهرستان‌های خراسان‌رضوی شرکت کردند.

معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه خراسان‌رضوی گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد شمار زنان در این دوره از مسابقات بیش از مردان است.

وی افزود: در شهرستان‌های خلیل‌آباد، سبزوار، نیشابور، تربت‌جام و بجستان از مسابقات مذکور استقبال چشمگیری شده است.

سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه سبزوار نیز گفت:مصلای بزرگ نماز جمعه سبزوار و امام‌زاده حسن کوشک برای برگزاری این مسابقات در دو گروه برادران و خواهران آماده شده است.

حجت‌الاسلام محمد صفرپور افزود: از هر رشته قرآنی شش نخبه زن و مرد به مرحله نهایی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم در سبزوار راه می‌یابند.

انتهای پیام/70002/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول