اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلیل‌آباد:

خلیل‌آباد بیشترین شرکت‌کننده را در مسابقات قرآنی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلیل‌آباد گفت: بر اساس داده‌های آماری بیشترین میزان شرکت‌کننده در سی‌و‌ پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم در خراسان‌رضوی مربوط به خلیل‌آباد است.

خلیل‌آباد بیشترین شرکت‌کننده را در مسابقات قرآنی دارد

علی‌اصغر مرادزاده در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار داشت: بر این اساس 10 درصد جمعیت شهرستان خلیل‌آباد در سی و پنجمین دوره مسابقات حفظ، قرائت، ترتیل و مفاهیم قرآن‌کریم شرکت کردند.

وی با اشاره به اینکه خلیل‌آباد برای نخستین بار به صورت مستقل در در این مسابقات قرآنی شرکت می‌کند، گفت: 4 هزار و 700 نفر از خلیل‌آباد در سی‌و پنجمین دوره مسابقات قرآن‌کریم شرکت کردند که دو سوم آنان را زنان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: همچنین برای حضور روستاییان علاقه‌مند در بزرگترین مشارکت قرآنی خراسان‌رضوی ثبت‌نام از آنان در 20 روستای خلیل‌آباد انجام شده‌ است.

فرماندار خلیل‌آباد گفت: با اعلام مستقل بودن خلیل‌آباد در مسابقات قرآنی ساکنان مناطق شهری و روستایی این خطه برای حضور در این مسابقات علاقه‌مند شدند.

مرادزاده تصریح کرد: قرآن نسخه نجات‌دهنده بشر است و امید است شرکت‌کنندگان خلیل‌آباد بتوانند در مرحله بالای این مسابقات راه یابند.

خلیل‌آباد در 280 کیلومتری جنوب شرقی مشهد واقع شده است.

انتهای پیام/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول