اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران:

دوره تربیت مربی تجوید قرآن برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: دهمین دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم در حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

دوره تربیت مربی تجوید قرآن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، مریم ناصح با اشاره به اینکه تاکنون 9 دوره تربیت مربی تجوید قرآن کریم از سوی حوزه‌های علمیه خواهران برگزار شده است، اظهار داشت: دهمین دوره این آموزش‌ها با شرکت 65 نفر از اساتید قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران از 29 آذر تا یکم دی در قم برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سرفصل‌های این دوره آموزشی خاطرنشان کرد: روش تدریس وقف و ابتدا و تجوید با تدریس خانم‌ها عزت‌پژوه و میرغیاثی سرفصل‌های این دوره آموزشی را تشکیل می‌دهند که در پایان نیز آزمون هر یک از این دو سرفصل برگزار خواهد شد.

مدیر پرورشی حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به برگزاری برنامه‌های قرآنی مختلف از سوی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در طول سال تحصیلی افزود: برگزاری این برنامه‌ها تربیت بانوان مربی قرآنی را اجتناب‌ناپذیر ساخته است و در همین راستا دوره‌های مختلف آموزشی قرآن کریم به منظور تربیت مربیان قرآنی از سوی معاونت فرهنگی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول