اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای چهارمین بار

اردبیل میزبان جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل گفت: چهارمین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

اردبیل میزبان جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر قاسمی صبح امروز در نخستین جلسه ستاد استانی هماهنگی برگزاری چهارمین جشنواره مطالعات قرآنی دانشجویان ایران در اردبیل اظهار داشت: برگزاری جشنواره مطالعات قرآنی در دانشگاه‌ها زمینه ترویج این ارزش‌ها و آشنایی قشر دانشجو با اندیشه‌های علمای بزرگ ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

وی با اشاره به برگزاری موفق دوره‌های قبل این جشنواره در استان اردبیل از همکاری‌ مطلوب اعضای ستاد استانی در این راستا تقدیر کرد و افزود: امیدواریم در این دوره از جشنواره شاهد حضور بیشتر دانشجویان نسبت به سنوات گذشته باشیم.

این مسئول هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج آثار و اندیشه‌های اندیشمندان اسلامی در بین آحاد جامعه، اعتلای فرهنگ کتابخوانی در بین دانشجویان و عموم جامعه، افزایش آگاهی دانشجویان در خصوص لزوم وجود دین در زندگی، ارتقاء سطح علمی و قرآنی عموم جامعه و توجه به مبانی تحول در سبک زندگی ایمانی عنوان کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد استان اردبیل تصریح کرد: آزمون کتبی این مسابقه همزمان در نیمه دوم بهمن ماه 91 در تمام دانشگاه‌های استان و به صورت تستی برگزار خواهد شد که مکان برگزاری آزمون توسط ستاد اجرایی استان متعاقباً اعلام خواهد شد.

وی مهلت ثبت‌نام در این جشنواره را تا 10 دی ماه اعلام کرد و افزود: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به دفتر فرهنگی دانشگاه‌های محل تحصیل خود و یا معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان اردبیل، نسبت به تهیه کتاب اقدام کنند. 

رئیس ستاد استانی چهارمین جشنواره ملی مطالعات قرآنی دانشجویان ایران بیان کرد: این جشنواره دارای چند بخش شامل چند مسابقه از جمله مسابقه اینترنتی است که این بخش از مسابقه ویژه عموم مردم بوده و کاربران با مراجعه به سایت جشنواره می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

این مسئول بخش مکاتبه‌ای، پیامکی، برگزاری نشست‌های تخصصی و خلاصه‌نویسی، مقاله‌نویسی و کرسی‌های آزاداندیشی را از جمله بخش‌های دیگر این مسابقه عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، قاسمی در پایان سخنان خود پرداخت کمک هزینه سفر عمره مفرده، عتبات عالیات و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس را از جمله جوایز اصلی این مسابقه اعلام کرد.

انتهای پیام/62001/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول