اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام محرم انجام شد

برگزاری آیین جزء‌خوانی قرآن کریم در بیجار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بیجار از برگزاری مراسم جزء‌خوانی قرآن کریم در مساجد بیجار خبر داد و گفت: این آیین معنوی به مناسبت ماه محرم انجام شده است.

برگزاری آیین جزء‌خوانی قرآن کریم در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام جلیل مختارنیا ظهر امروز در حاشیه برگزاری این مراسم معنوی اظهار کرد: این مراسم معنوی از اول ماه محرم در سطح مساجد بیجار آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه امروز بیست و یکمین جلسه آیین معنوی جزء‌خوانی قرآن کریم برگزار شد، افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج فرهنگ قرآنی، انس با قرآن و نهادینه کردن سنت حسنه ختم قرآن کریم در ماه محرم است.

وی خاطرنشان کرد: این محفل با هدف آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی، قرآنی و پیروی از آموزه‌های قرآنی در بیجار برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار با تاکید بر سرلوحه قرار دادن مفاهیم قرآن کریم در زندگی روزمره افزود: درک مفاهیم و عبور از مسیر قرآن هدایت، سربلندی و شکوفایی جامعه را به دنبال دارد.

حجت‌الاسلام مختاری‌نیا حضور مردم در برنامه‌ها و آیین‌های معنوی قرآن کریم را قابل تحسین خواند و یادآور شد: این آیین معنوی همچنین در ماه مبارک رمضان هر روز در سطح مساجد با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدوارم مردم مؤمن و خداجوی شهرستان بیجار بویژه قشر جوان مثل همیشه با حضور گرم و صمیمی خود زینت بخش این محفل الهی و نورانی باشند.

انتهای پیام/79007/غ/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول