اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره آموزش و پرورش تاکستان:

مدارس قرآنی تاکستان توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: فعالیت‌های قرآنی مدارس در تاکستان گسترش می‌یابد.

مدارس قرآنی تاکستان توسعه می‌یابد

علی طاهر‌خانی در حاشیه جلسه فرهنگی اداره آموزش و پرورش تاکستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره برنامه‌های صورت گرفته در مدارس این شهرستان از ابتدای مهر‌ماه تاکنون در حوزه ورزشی گفت: اجرای طرح تکریم سادات در مدارس و طرح نغمه‌های نورانی جزو برنامه‌های مناسبتی است که از مهر‌ماه جاری تاکنون در این شهرستان انجام شده است.

معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه جلسات و کارگروه‌های ویژه برای برپایی هرچه بهتر ایام سوگواری ابا‌عبدالله الحسین (ع) در این شهرستان تشکیل شده، افزود: اجرای سرود همسرایان توسط دانش‌آموزان در هفته بسیج دانش‌آموزی جزو فعالیت‌های زیر‌بنایی این اداره است.

وی با تشریح فعالیت‌ها و مجموعه اقدامات انجام شده در بخش فرهنگی و قرآنی تصریح کرد: تاکنون 9 مدرسه قرآنی در مدارس این شهرستان راه‌اندازی شده و همچنین طرح توسعه مدارس قرآنی در سال جاری در دستور کار اداره آموزش و پرورش قرار دارد.

طاهرخانی ادامه داد: 9 مربی قرآنی نیز هم‌اکنون در مدارس قرآنی این شهرستان مشغول به فعالیت هستند.

این مسئول با بیان اینکه رویکرد‌های قرآنی در مدارس این شهرستان گسترده است، اضافه کرد: 130 واحد آموزشی در حال حاضر در این شهرستان فعال بوده و امیدواریم با اجرای طرح‌های همگان با قرآن زمینه برای تحقق جامعه‌ای پویا و پرنشاط قرآنی فراهم شود.

معاون اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکستان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های فراوان در عرصه امور قرآنی می‌تواند کمک‌های خوبی را به امر ترویج امور قرآنی کرده و دانش‌آموزان را برابر تهاجم دشمنان بیمه کند.

وی با اشاره به برپایی آموزش‌های ویژه قرآنی و عترت برای کارکنان، مربیان و فرهنگیان اداره آموزش و پرورش این شهرستان متذکر شد: بیش از 50 کلاس ویژه قرآنی در حال حاضر در این شهرستان فعال بوده و به ارائه برنامه‌های خود می‌پردازند.

طاهرخانی در پایان اذعان داشت: 30 درصد از واحد‌های آموزشی ابتدایی در شهرستان تاکستان تاکنون زیر پوشش طرح ملی مدارس قرآن قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول