اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه امدادگران کمیته امداد

دوره‌های آموزشی تدبر در قرآن کریم در استان مرکزی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی از برگزاری دوره‌های آموزشی تدبر در قرآن کریم به صورت هفتگی ویژه امدادگران این نهاد خبر داد.

دوره‌های آموزشی تدبر در قرآن کریم در استان مرکزی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، محسن ولیئی گفت: این دوره‌های آموزشی ویژه امدادگران برگزار می‌شود که در دوره آموزشی ترجمه و مفاهیم قرآنی موفق به کسب امتیاز لازم شده‌اند.

وی با اشاره به لزوم آشنایی و تدبر در آیات الهی افزود: نزول قرآن نقطه اوج کلام الهی و بزرگترین تفضیلی است که پروردگار به بشریت داشته و قطعا تدبر در این آیات بیش از قرائت آن مورد توجه پروردگار متعال است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با مهم دانستن قرآن و تأثیرات آن در زندگی انسان ادامه داد:  این آیات  با تمام سادگی و فشردگی همه اصول اخلاقی و روش زندگی صحیح  را در خود دارد.

ولیئی برگزاری دوره‌های آموزشی را برای برخورد درست و افزایش سطح آگاهی در امدادگران لازم دانست و تصریح کرد: کمیته امداد استان بادرک صحیح اهمیت و لزوم افزایش آگاهی امدادگران اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی متنوعی کرده که برگزاری دوره‌های آموزشی، برقراری ارتباط مؤثر با محیط و دیگران و آموزش مجازی مهارت‌های زندگی از جمله آن‌ها است.

روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان مرکزی همچنین از اهداء جهیزیه و هدیه ازدواج به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد تفرش خبر داد.

بر اساس این گزارش مدیر کمیته امداد امام خمینی تفرش گفت: به همت کمیته امداد امام خمینی شهرستان تفرش در هشت ماهه سال جاری 57 مورد جهیزیه، هدیه ازدواج و کمک هزینه ازدواج مجدد  به دختران و پسران و بانوان تحت حمایت این نهاد پرداخت شده است.

قاسم مقدم افزود: برای پرداخت این تعداد جهیزیه و هدیه ازدواج بالغ بر 479 میلیون ریال هزینه شده است.

وی کمک به امر ازدواج جوانان را در سالم سازی جامعه و ایجاد انگیزه در آن‌ها مناسب دانست و تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی با  علم به اهمیت لزوم تشکیل خانواده در جوانان و با ایجاد شرایط ازدواج آسان برای آن‌ها در این مهم مشارکت دارد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان تفرش با اشاره به اقدامات این نهاد در برگزاری دوره‌های آموزشی برای جوانان در شرف ازدواج گفت: این نهاد مردمی با توجه به اهمیت شناخت درست و رفتار مناسب در زندگی مشترک اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای جوانان می‌کند که نتیجه مثبت برگزاری این دوره‌های آموزشی کاهش طلاق در جوانان تحت حمایت  بوده  است.

انتهای پیام/87001/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول