اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در افتتاحیه رقابت‌های کشوری آرنیس

خانواده‌های ورزشکاران حضور خوبی داشتند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین گفت: پدران و مادران ورزشکار که از شهرهای شمالی به استان قزوین آمده بودند، حضور خوبی در افتتاحیه رقابت‌های کشوری آرنیس (جام میثاق با ولایت) داشتند.

خانواده‌های ورزشکاران حضور خوبی داشتند

افشین هادی‌چگینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: پدران و مادران ورزشکار که از شهرهای شمالی به استان قزوین آمده بودند، حضور خوبی در افتتاحیه رقابت‌های کشوری آرنیس (جام میثاق با ولایت) داشتند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

وی ادامه داد: در این افتتاحیه دو ورزشکار از استان آذربایجان غربی به اجرای حرکات نمایشی پرداخته و برخی از رزمی‌کاران نیز فنون نمایشی را به اجرا درآوردند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از اتمام افتتاحیه رقابت‌های کشوری آرنیس (جام میثاق با ولایت) پدران و مادران ورزشکار سالن مسابقات را ترک کردند و سپس این رقابت‌ها ادامه یافت.

میزبانی شایسته قزوین از رقابت‌های جام میثاق با ولایت

هادی‌چگینی پیرامون سطح فنی و میزبانی قزوین از این رقابت‌ها افزود: رقابت‌های کشوری آرنیس (جام میثاق با ولایت) واقعا از سطح قابل قبولی برخوردار بود و بازیکنان از لحاظ فنی در جایگاه خوبی قرار داشتند و همچنین قزوین نیز میزبان شایسته‌ای برای این رقابت‌ها بود.

قزوین قهرمان رقابت‌های کشوری آرنیس

وی با اعلام اینکه قزوین قهرمان رقابت‌های کشوری آرنیس (جام میثاق با ولایت) شد، تصریح کرد: این رقابت‌ها با شرکت 173 ورزشکار از 18 استان به میزبانی قزوین برگزار شد که در نهایت تیم میزبان با کسب 15 مدال درخشان طلا قهرمان رقابت‌ها شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین اضافه کرد: همچنین تیم آذربایجان غربی با کسب 9 مدال طلا در سکوی دوم رقابت‌های کشوری آرنیس ایستاد و تیم‌های گیلان و زنجان با به دست آوردن پنج عنوان طلا سوم مشترک شدند.

هادی‌چگینی عنوان کرد: نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی آرنیس دعوت می‌شوند و پس از رقابت‌ درون اردویی نفرات نخست به مسابقات جهانی آرنیس که در استرالیا برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

کسب 185 مدال قهرمانی کشور از سوی هیئت ورزش‌های رزمی

این مسئول با اشاره به موفقیت‌های هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین در سال‌های جاری بیان کرد: این هیئت با وجود نبود بودجه و اعتبارات کافی در سال جاری 185 مدال کشوری را تا به امروز به دست آورده و چندین دوره کلاس مربی‌گری، داوری، ارتقای فنی و برنامه‌های فرهنگی و مذهبی را برای رزمی‌کاران برگزار کرده است.

‌رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین اذعان داشت: استان قزوین از استعدادهای ورزشی خوبی برخوردار است که این‌ استعدادها باید شکوفا شوند و در همین راستا فعالیت‌های خوبی در این هیئت صورت گرفته است.

انتهای پیام/77003/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول