اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در قزوین برگزار می‌شود

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی آرنیس

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین از برگزاری دومین دوره رقابت‌های انتخابی تیم ملی آرنیس در قزوین خبر داد.

برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی آرنیس

افشین هادی چگینی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به اینکه آرنیس یکی از سبک‌های ورزش‌های رزمی محسوب می‌شود، اظهار داشت: این سبک یکی از رشته‌های رزمی متعلق به کشور فیلیپین است که شباهت زیادی به سبک ساندا ووشو دارد.

وی افزود: در این مسابقات 200 ورزشکار از 20 استان کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از صبح فردا در مجموعه ورزشی غدیر قزوین با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چگینی در ادامه تصریح کرد: نفرات برتر مسابقات قهرمانی آرنیس کشور برای اعزام به مسابقات جهانی این سبک که در کشور استرالیا برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین با اشاره به اینکه این رقابت‌ها برای دومین‌بار در کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: با توجه به اینکه فدراسیون به استان قزوین برای برگزاری این مسابقات اعتماد کرده، تلاش خواهیم کرد علاوه بر اینکه میزبان خوبی برای این مسابقات باشیم، این رقابت‌ها را در بهترین سطح ممکن برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه ورزشکاران قزوینی نیز در این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می‌کنند، افزود: تیم آرنیس سبک ورزش‌های رزمی استان با چهل ورزشکار در دومین دوره این مسابقات حضور پیدا می‌کند.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان آمادگی ورزشکاران استان در این رقابت‌ها را بالا توصیف کرد و افزود: تیم ورزش‌های رزمی استان از مدت‌ها قبل با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده تمرینات سختی را پشت‌ سر گذاشته و بدون شک در این مسابقات با قدرت حضور خواهد یافت.

چگینی یادآور شد: به طور حتم ورزشکاران استان در این رقابت‌ها سنگ تمام خواهند گذاشت و با توجه به اینکه از انگیزه بالایی برخوردار هستند می‌توان روی ملی‌پوش شدن بیش از 10 نفر از آنان برای حضور در اردوی تیم ملی حساب باز کرد.

وی در پایان اظهار داشت: امیدوار هستیم هواداران خوب و شایسته قزوینی برای تماشای این مسابقات فردا در ورزشگاه غدیر قزوین حضور پیدا کنند و ضمن اینکه مسابقات را از نزدیک نظاره می‌کنند، تیم ورزش‌های رزمی سبک آرنیس استان را با تشویق‌های خود مورد حمایت قرار دهند.

انتهای پیام/77004/ع/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول