اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شناخت نفرات برتر

مسابقات ورزش‌های رزمی آرنیس در قزوین پایان یافت

خبرگزاری فارس: دومین دوره مسابقات ورزش‌های رزمی سبک آرنیس قهرمانی کشور با شناخت نفرات برتر در قزوین به پایان رسید.

مسابقات ورزش‌های رزمی آرنیس در قزوین پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در این رقابت‌های یک روزه که با حضور 173 رزمی‌کار از 18 استان کشور در مجموعه ورزشی غدیر قزوین برگزار شد، در بخش مبارزه تیم‌های قزوین، گیلان و زنجان به ترتیب عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش فرم این رقابت‌ها هم تیم‌های زنجان، آذربایجان غربی و قزوین به ترتیب عنوان‌های اول تا سومی این مسابقات را کسب کردند.

اما در بخش انفرادی این رقابت‌ها و در قسمت آزاد رده سنی جوانان این مسابقات امیر روشن ضمیر در وزن 46- کیلوگرم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

حسن سعیدی و امین نوروزی ورزشکاران قزوینی حاضر در این مسابقات بودند که در اوزان 50- و 85+ کیلوگرم موفق شدند بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرند.

اما امیرحسین کاروان، مجتبی کرمی و مرتضی محمدبیگی هر سه از استان گیلان هم موفق شدند عنوان‌های قهرمانی اوزان 55-، 60 - و 75- کیلوگرم را به دست آورند.

فردین منفرد هم از استان فارس دیگر رزمی‌کار رده سنی جوانان این مسابقات بود که موفق شد سکوی نخست وزن 65- کیلوگرم را به خود اختصاص دهد.

اما در قسمت مبارزه با آرتیس این رقابت‌ها محمدمهدی نوروزی در وزن 52- توانست عنوان قهرمانی وزن -52 کیلوگرم را به دست آورد.

سجاد اقیانوس، نوید بارانی و ساعد اسدی سه ورزشکار آذربایجان غربی بودند که موفق شدند عناوین قهرمانی اوزان 62-، 66- و -79 کیلوگرم را از آن خود کنند.

رامین صمدزاده و وحید فرج‌الهی هم ورزشکاران آذربایجان شرقی این دوره از مسابقات بودند که عنوان‌های قهرمانی اوزان 71- و 91- را از آن خود کردند.

اما داریوش لطفی‌زاده و حسین گودرزی هم رزمی‌کاران استان فارس در اوزان 81- و 92+ کیلوگرم بودند که عناوین برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش مبارزه با آرنیس این رقابت‌ها ورزشکاران قزوینی حاضر در این مسابقات اشکان حبیبی، نیما رجبی و امین نوروزی در وزن‌های 50 -، 75- و 85+ کیلوگرم موفق شدند عنوان‌های قهرمانی را به دست آورند.

سیدامیر احمدی، میثم فروردین و محمدرضا خامی هم رزمی‌کاران استان‌های زنجان در این دوره از رقابت‌ها بودند که موفق شدند در اوزان 65، -50 و 42- کیلوگرم عنوان‌های قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

علی محمدیان هم در وزن 55- کیلوگرم از آذربایجان شرقی موفق شد عنوان قهرمانی این بخش را به خود اختصاص دهد.

عرفان نجفی، میلاد اولیایی، محمدرضا شعبانی و سعید متدین هم چهار ورزشکار آذربایجان غربی بودند که به ترتیب در اوزان مختلف موفق به کسب نشان‌های قهرمانی این دوره از مسابقات شدند.

در بخش آزاد رده سنی بزرگسالان این مسابقات هم محمد صالحی، سروش سنجوقی، رسول قبادی و کوشیار شافعی ورزشکاران گیلانی بودند که موفق شدن عنوان‌های قهرمانی چهار وزن این مسابقات را از آن خود کنند.

سامان مالمیر و ناصر پورقلی هم دو ورزشکار قزوینی حاضر در این مسابقات بودند که موفق شدند بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها قرار بگیرند.

مهدی گنج‌خانی و محمدصادق یزدانی رزمی‌کاران استان زنجان بودند که در این دوره از مسابقات سکوهای قهرمانی اوزان 66- و -76 کیلوگرم را به دست آوردند.

اما بخش فرم این مسابقات با درخشش ورزشکاران زنجانی همراه بود به طوری که مهدی داداشی، حمیدرضا سقایی، امیرحسین بختیاری، محمدمهدی عیوضی، احمدرضا رفیعی و محمدامین احمدی، میلاد داداشی و قاسم قنبری به ترتیب توانستند در بخش‌های 12 ضربه و فرم‌های شماره یک، دو و سه عناوین قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

فخرالدین دیده‌بان و فرنود هادی هم از رزمی‌کاران استان آذربایجان غربی بودند که موفق شدند عنوان قهرمانی فرم‌های دیگر این رقابت‌ها را به خود اختصاص دهند.

نفرات اول تا سوم این مسابقات برای حضور در اردوی تیم ملی که بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود، آماده می‌شوند تا در یک رقابت درون اردویی انتخابی تیم ملی با یکدیگر مبارزه کنند و نفرات قهرمان به طور مستقیم جواز حضور در مسابقات جهانی این رشته ورزشی را که اردیبهشت ماه سال آینده در استرالیا برگزار می‌شود، کسب کنند.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول