اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان مینودشت:

مینودشت یکی از قطب‎های اصلی ورزش‎های رزمی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان مینودشت گفت: این شهرستان با داشتن چندین قهرمان ملی و بین‎المللی در ورزش‎های رزمی به ویژه ووشو یکی از قطب‎های اصلی ورزش‎های رزمی کشور محسوب می‎شود.

مینودشت یکی از قطب‎های اصلی ورزش‎های رزمی کشور است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ابوالفضل رحمتی بعدازظهر امروز در جمع هیئت‎های ورزشی شهرستان مینودشت اظهار داشت: حضور مستمر در اردوی تیم ملی و کسب عناوین مختلف کشوری و بین‎المللی توسط جواد و میلاد قزلسفلو، پویا شجاع و کیوان قزلسفلو در رده‎های مختلف سنی باعث شده نگاه کارشناسان ورزش‎های رزمی به فعالیت‎های رزمی‎کاران مینودشتی ویژه باشد و ورزشکاران مینودشتی همواره بر سکوهای قهرمانی رشته‎های رزمی به ویژه ووشو قرار بگیرند.

وی خاطرنشان کرد: داشتن سالن‎های تخصصی برای رزمی‎کاران و بهره‎مند بودن از اسپانسرهای قوی و دائمی می‎تواند شرایط رزمی‎کاران را ارتقا بخشد تا برای شهرستان، استان و کشور افتخارآفرین باشند.

فعالیت 38 هیئت ورزشی در بخش آقایان و 26 هیئت ورزشی در بخش بانوان

رحمتی با اشاره به فعالیت 38 هیئت ورزشی در بخش آقایان و 26 هیئت ورزشی در بخش بانوان تصریح کرد: بیش از 4 هزار ورزشکار بیمه شده و شناسنامه‎دار در سطح شهرستان وجود دارند که فعالیت‎های ورزشی خود را در زمین چمن مصنوعی، زمین‎های و مکان‎های روباز، سالن‎های سید منصور، فجر، تختی و 22 بهمن و سه سالن چند منظوره روستایی دنبال می‎کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مینودشت اضافه کرد: عملیات ساخت و ساز استخر سرپوشیده این شهرستان در حال انجام است و با بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی این احتمال وجود دارد تا اواسط سال 1392 افتتاح و به بهره‎برداری برسد.

وی ادامه داد: توجه به تیم‎های پایه رشته‎های مختلف یکی از اولویت‎های اصلی اداره ورزش و جوانان این شهرستان است و فعالیت‎های تیم‎های رده سنی نوجوانان، جوانان و امید شهرستان در رشته‎های والیبال، فوتبال و رزمی باعث کسب عنوان‎های مختلف استانی شده، ضمن اینکه علی نوری نوجوان فوتبالیست این شهرستان جواز حضور در تیم ملی نوجوان ایران را پیدا کرده است.

برگزاری مسابقات کشوری پاراگلایدر در مینودشت

رحمتی با اشاره به برگزاری مسابقات کشوری پاراگلایدر در مینودشت اذعان داشت: طبیعت زیبا و وجود سایت‎های خوب پرواز با پاراگلایدر و دسترسی آسان به این مکان‎ها به خاطر وجود جاده‎های مسطح از اصلی‎ترین دلایل شکل‎گیری این ورزش در سطح این شهرستان بوده که با پیگیری و علاقه‎مندی مسئولان و جمعی از ورزشکاران این رشته درصدد هستیم شرایط میزبانی بازی‎های بیشتری را در این رشته مهیج در سطح شهرستان ایجاد کنیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مینودشت با اشاره به فعالیت امور جوانان این شهرستان تصریح کرد: برنامه‎های فرهنگی، ورزشی و هنری خوبی را در حوزه جوانان به صورت ستادی و با همکاری فرمانداری و سایر ادارات انجام که بیشترین آن در هفته جوان انجام شد و در حال حاضر یک سمن به صورت رسمی با این اداره همکاری و سه سمن دیگر در مرحله تایید نام و ثبت قانونی هستند.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول