اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین:

مسابقات انتخابی تیم ملی آرنیس در قزوین آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین از آغاز برگزاری دومین دوره رقابت‌های انتخابی تیم ملی آرنیس در قزوین خبر داد.

مسابقات انتخابی تیم ملی آرنیس در قزوین آغاز شد

افشین هادی‌چگینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: در این مسابقات یک روزه 173 ورزشکار از 18 استان کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از صبح امروز در مجموعه ورزشی غدیر قزوین با یکدیگر رقابت‌های خود را آغاز کردند.

وی با اشاره به اینکه آرنیس یکی از سبک‌های ورزش‌های رزمی محسوب می‌شود افزود: این سبک یکی از رشته‌های رزمی متعلق به کشور فیلیپین است که شباهت زیادی به سبک ساندا ووشو دارد.

هادی‌چگینی ابراز داشت: نفرات برتر مسابقات قهرمانی آرنیس کشور برای اعزام به مسابقات جهانی سبک این رشته ورزشی که اردیبهشت ماه سال آینده در کشور استرالیا برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین با اشاره به اینکه این رقابت‌ها برای دومین بار در کشور برگزار می‌شود، یادآور شد: نخستین دوره این رقابت‌ها سال گذشته به میزبانی استان زنجان برگزار شده بود.

وی با بیان اینکه 38 ورزشکار از قزوین در این مسابقات حضور دارند افزود: رزمی‌کاران سبک آرنیس ورزش‌های رزمی استان هم در این مسابقات در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان از ساعاتی پیش به مصاف رقیبان خود رفته‌اند.

این مسئول آمادگی ورزشکاران استان در این رقابت‌ها را بالا توصیف کرد و گفت: تیم ورزش‌های رزمی استان قزوین از مدت‌ها قبل با برنامه‌ریزی‌های دقیق و حساب شده تمرینات سختی را پشت سر گذاشته و امیدوار هستیم رزمی‌کاران استان امروز نتیجه تلاش‌های خود را با گرفتن مدال و راهیابی به اردوی تیم ملی آرنیس کشورمان به دست آورند.

هادی‌چگینی با بیان اینکه امروز تماشاگران قزوین با حضور خود در این رقابت‌ها، بازی‌ها را از نزدیک نظاره می‌کنند، اذعان داشت: حضور آنان مسلما در ادامه منجر به کسب روحیه رزمی‌کاران استان برای رویارویی با حریفانشان در ادامه این مسابقات خواهد شد.

رئیس هیئت ورزش‌های رزمی استان قزوین اذعان داشت: با توجه به اینکه این مسابقات فشرده برگزار می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم این رقابت‌ها تا ساعت 22 امشب به طول انجامد.

انتهای پیام/77004/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول