اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر سبک آرنیس خبر داد:

انتقال دفتر مرکزی سبک آرنیس به زنجان

خبرگزاری فارس: دبیر سبک آرنیس با اشاره به درخواست‌های مطرح شده برای منتقل شدن دفتر مرکزی سبک ارنیس به زنجان، از قطعی شدن انتقال این دفتر به زنجان خبر داد.

انتقال دفتر مرکزی سبک آرنیس به زنجان
قاسم‌علی قنبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور سبک آرنیس در زنجان، اظهار کرد: نفرات برتر این مسابقات در فستیوال جهانی کیش شرکت می‌کنند.
وی با اشاره به شرکت 200 نفر در مسابقات قهرمانی کشور افزود: ورزشکاران 10 استان در این رقابت‌ها شرکت کرده بودند.
دبیر سبک آرنیس تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خوزستان، کرمانشان، گیلان و زنجان را از جمله استان‌های شرکت کننده در مسابقات قهرمانی سبک آرنیس زنجان اعلام کرد.
وی با اشاره به اینکه ورزشکاران سبک آرنیس زنجان بیشترین مدال را در مسابقات قهرمانی سبک آرنیس کسب کرده‌‌اند، تصریح کرد: ورزشکاران آذربایجان غربی و قزوین به ترتیب رتبه‌های دوم و سوم را در این مسابقات به دست آوردند.
قنبری با اشاره به اینکه ورزشکاران سبک آرنیس شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کشور اجازه شرکت در هر سه فرم سبک آرنیس را دارند، گفت: قاسمع‌لی قنبری رتبه نخست فرم یک را در این مسابقات کسب کرد.
وی با اشاره به اینکه اکبر سلیمی از زنجان رتبه نخست فرم 2 را در مسابقات قهرمانی سبک آرنیس کشور به دست آورده است، نقی سلیمی را نفر نخست فرم 3 مسابقات قهرمانی کشور معرفی کرد.
دبیر سبک آرنیس در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره منتقل شدن دفتر مرکزی سبک آرنیس به زنجان، تصریح کرد: مرکزیت فعالیت‌های این سبک به زنجان منتقل شده است.
وی اضافه کرد: دفتر مرکزی سبک آرنیس در مجموعه ورزشی انقلاب زنجان جنب آکادمی ووشو قرار دارد.
قنبری با اشاره به همکاری مسئولان استان زنجان به ویژه مدیرکل تربیت بدنی استان با مسئولان سبک آرنیس از این همکاری تقدیر کرد.
انتهای پیام؛/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول