اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان خبر داد

ایجاد شهرک خصوصی صنعتی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: شهرک تخصصی صنعتی در استان زنجان ایجاد می‏شود.

ایجاد شهرک خصوصی صنعتی در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‏نژاد شامگاه شنبه در پنجمین جلسه کمیسیون واگذاری طرح‏های غیر کشاورزی استان اظهار داشت: واگذاری زمین در شهرک خصوصی باید زیر نظر شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای متقاضی بر اساس تایید شرکت شهرک‏های صنعتی می‏توانند در شهرک خصوصی مستقر شوند، خاطرنشان کرد: شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان باید در این زمینه برنامه‎‌ریزی مناسبی داشته باشد.

مدیر عامل شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان با بیان اینکه 250 هکتار از زمین‎های شهرک پتروشیمی برای شهرک خصوصی در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: قیمت‏گذاری در این زمین‎ها بر اساس قیمت کارشناسی سازمان شهرک‎های صنعتی ایران انجام می‏شود.

علی اصحابی با اشاره به اینکه قطعه‏بندی و واگذاری قطعات شهرک خصوصی نیز زیر نظر شرکت شهرک‎های صنعتی استان زنجان انجام می‏شود، ادامه داد: وسعت شهرک پتروشیمی استان نیز یک‌هزار هکتار است.

در ادامه جلسه مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان در زمینه شرکت ریخته‎گری سهند با بیان اینکه سرمایه‎گذاران این شرکت متقاضی 26 هکتار زمین در اطراف روستای قیطول هستند، اضافه کرد: این شرکت تاکنون ارزیابی محیطی ارائه نکرده است.

ابوالفضل فلاح با تاکید بر اینکه سرمایه‎گذاران شرکت ریخته‎گری سهند، چینی هستند، ادامه داد: در حال حاضر مجوز سرمایه خارجی آن کسب شده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت ریخته‎گری سهند قرارداد مورد نظر خود را با شرکت‏های آب و برق نیز منعقد کرده است، خاطرنشان کرد: این شرکت در دو فاز در استان زنجان سرمایه‏گذاری کرده است.

مدیرکل امور اقتصاد و دارایی استان زنجان با اشاره به اینکه این سرمایه‏گذاران چینی از سرمایه‏گذاری در استان زنجان استقبال کرده‏اند، ادامه داد: همکاری خوبی نیز در استان با این سرمایه‏گذاران صورت گرفته است.

انتهای پیام/73006/آ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول