اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان:

12 خوشه صنعتی فعال در اصفهان وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: در حال حاضر 17 خوشه صنعتی در استان اصفهان وجود دارد که 12 مورد از این خوشه‌های صنعتی فعال هستند.

12 خوشه صنعتی فعال در اصفهان وجود دارد

سعادت بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر شهرک‌های صنعتی و صنایع کوچک در بخش‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، صنعتی و تولید درآمد فعالیت می‌کنند، اظهار کرد: خوشه‌های صنعتی یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این مجموعه در راستای حرکت رو به رشد اقتصاد ملی و منطقه‌ای است.

وی با بیان اینکه خوشه‌های صنعتی به عنوان یکی از الگوهای مؤثر در راستای سازماندهی صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی به شمار می‌روند، ادامه داد: توسعه خوشه‌های صنعتی بخشی از رسالت نرم‌افزاری سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی تلقی می‌شود.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه خوشه‌های صنعتی باید در قالب ارائه کمک و سرویس‌دهی به صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی فعالیت کنند، تصریح کرد: این خوشه‌ها راهکاری برای بارور شدن و حمایت از صنایع کوچک ایجاد شده در سطح شهرها هستند.

وی با تاکید بر اینکه همچنین خوشه‌های صنعتی می‌توانند ایده‌های جدید را به واحدهای تولیدی ارائه کنند، اضافه کرد: ایده‌های جدید ارائه شده از سوی خوشه‌های صنعتی به واحدهای تولیدی ابزاری برای بهبود وضعیت تولید و کاهش ضایعات واحدهای صنعتی می‌شود.

بهرامی تاکید کرد: خوشه‌های صنعتی در زمینه آموزش، برگزاری تورهای صنعتی، شرکت در نمایشگاه‌ها و بازاریابی داخلی و خارجی از جمله فعالیت‌های خوشه‌های صنعتی در زمینه سرویس‌دهی به صنایع کوچک به شمار می‌رود.

وی به تعداد خوشه‌های صنعتی موجود در سطح استان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر 17 خوشه صنعتی در استان اصفهان وجود دارد که 12 مورد از این خوشه‌های صنعتی فعال هستند.

رئیس شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان با بیان اینکه این شرکت هر ساله در راستای فعالیت خوشه‌های صنعتی در استان بودجه مصوبی را اختصاص می‌دهد، گفت: خوشه‌های صنعتی بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در این زمینه در استان گسترش می‌یابند و در برخی از موارد توسعه کمی خوشه‌های صنعتی و در برخی از موارد نیز توسعه کمی این خوشه‌ها احساس می‌شود.

انتهای پیام/2301/ر/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول