اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر

نخستین همایش ملی کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت نفت و پتروشیمی برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی ماهشهر از برگزاری نخستین همایش ملی کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت نفت و پتروشیمی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر خبر داد.

نخستین همایش ملی کاربرد نانوتکنولوژی در صنعت نفت و پتروشیمی برگزار شد

هدایت جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت علم نانوتکنولوژی و استفاده از آن در صنایع و تولیدات برای دستیابی به محصولات جدید و با توجه به نیازی که در راستای هم اندیشی و انتقال تجربیات در این عرصه و به‌ویژه در صنایع نفت و پتروشیمی دیده می‌شد، این همایش برگزار شد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر که در قلب پتروشیمی‌های ایران قرار دارد، باید پیوند دانشگاه و صنعت نفت و پتروشیمی را با بررسی کاربردهای علمی نانو و کارآمدی آن در این صنایع محکم‌تر کنیم.

مسئول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر تصریح کرد: در این همایش 130 مقاله مورد تأیید قرار گرفت و از این تعداد 30 مقاله به منظور ارائه شفاهی و 75 مقاله برای ارائه به‌ صورت پوستر برگزیده شدند.

جوکار خاطرنشان کرد: در این کنفرانس دکتر مرتضی انحصاری عضو هیئت علمی واحد نراق و رئیس مرکز پژوهشی نانوپودرهای پویا دانشگاه آزاد اسلامی در مورد سنتر نانوپودرهای پیروسکیت و ایلمینیت و بررسی خواص ابر پارامغناطیسی سخنرانی کرد.

وی یادآور شد: در این همایش سه کارگاه آموزشی نیز با موضوعات کارگاه رسوب‌زدایی و جلوگیری از تشکیل رسوب در مبدل حرارتی توسط دکتر پیغمبرزاده عضو هیئت علمی واحد ماهشهر، کارگاه کاربرد CFD در محیط زیست توسط دکتر بنازاده عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد و کارگاه علمی ساخت غشاهای پلیمری نانوفیلتراسیون برای تصفیه آب توسط دکتر مهدی فتحی‌زاده عضو هیئت علمی دانشگاه امیرکبیر برگزار شد.

انتهای‌پیام/ 2329/م/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول