اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایشگاه صنعت ساختمان و انبوه‌سازان در مشهد گشایش یافت

خبرگزاری فارس: بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی و نهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن و انبوه‌سازان در نمایشگاه بین‌المللی مشهد گشایش یافت.

نمایشگاه صنعت ساختمان و انبوه‌سازان در مشهد گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، صبح امروز در نمایشگاه بین‌المللی مشهد، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان، تاسیسات و تجهیزات جانبی، نهمین نمایشگاه بین‌المللی مسکن و انبوه‌سازان، هفتمین نمایشگاه بین‌المللی رنگ و رزین، پوشش‌های صنعتی و کامپوزیت‌ها، دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعتی‌سازی و فناوری‌های نوین صنعت ساختمان و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی لاستیک و پلاستیک گشایش یافت.

در مجموع در این پنج نمایشگاه بیش از 430 شرکت داخلی و خارجی آخرین توانمندی‌ها و تولیدات خود را در مساحتی 18 هزار متر مربعی به نمایش گذاشتند.

در این نمایشگاه شرکت‌کنندگان داخلی از استان‌های تهران، یزد، اصفهان، مرکزی، آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و غیره و شرکت‌کنندگان خارجی از کشورهایی چون ترکیه، تایوان، چین، آلمان، فرانسه، ژاپن، کره جنوبی و کویت هستند.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در خراسان‌رضوی در حاشیه مراسم افتتاحیه این پنج نمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به همپوشانی این پنج حوزه اظهار کرد: همپوشانی این پنج حوزه بسیار حائز اهمیت و ارزشمند است چرا که این موضوع قطعا سبب موفقیت و پیشرفت این پنج حوزه در سطح کشور می‌شود.

محمدرضا قاسمی در ادامه با اشاره به موضوع کمبود مصالح گفت: ‌در حال حاضر هیچ کمبودی در زمینه مصالح ساختمانی نداریم؛ اما در موضوع قیمت چون قیمت‌های جهانی افزایش پیدا کرده بود به تبع در ایران نیز قیمت‌های مصالح ساختمانی با افزایش مواجه شد.

وی خاطر نشان کرد: در عین حال با توجه به اینکه مسکن از نیازهای اساسی مردم محسوب می‌شود، توانستیم قیمت‌ها را کاهش داده و به حد عادی و متوسط برسانیم و اکنون هم سعی در کاهش قیمت‌ها داریم.

انتهای پیام/70003/ش/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول