اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم عنوان کرد

استقرار 100 واحد صنعتی در شهرک چاپ و نشر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: شهرک صنعتی چاپ و نشر در فاز نخست قابلیت استقرار بیشتر از 100 واحد صنعتی مرتبط را دارد.

استقرار 100 واحد صنعتی در شهرک چاپ و نشر

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم، جعفر فرشچی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم در حاشیه بازدید فرماندار قم از شهرک چاپ و نشر قم طی ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این شهرک گفت: شهرک صنعتی چاپ و نشر قم نخستین شهرک چاپ کشور است که در این استان به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: شهرک صنعتی چاپ و نشر در فاز نخست قابلیت استقرار بیشتر از 100 واحد صنعتی مرتبط را دارد که با توجه به استقبال واحدهای صنعتی و آمادگی آنها برای انتقال به این شهرک در زمان مناسب، فاز دوم شهرک نیز قابلیت اجرایی شدن را دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با اشاره به بعد فرهنگی و مذهبی این شرکت افزود: فضاهای مذهبی و فرهنگی در شهرک چاپ و نشر طراحی شده و در کنار آن به دنبال استقرار مراکز آموزشی و تحقیقاتی مرتبط با صنعت چاپ و نشر هستیم که خوشبختانه با استقبال مناسب مسئولان روبه‌رو شده و امیدواریم هر چه زودتر نتایج مذاکرات مشخص شود.

اسماعیل زارعی‌کوشا فرماندار قم نیز در این بازدید قرار گرفتن این شهرک در استان قم و وضعیت جغرافیایی آن را از مزیت‌های این شهرک دانست و ابراز امیدواری کرد در آینده‌ای نزدیک شاهد پویایی این شهرک صنعتی تخصصی باشیم.

انتهای پیام/2258/ع/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول