اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا:

دانش‌پژوهی ویژگی‌‌ دانشجوی ایرانی است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا گفت: حرکت بی‌وقفه و دانش‌پژوهی ویژگی‌‌ دانشجوی ایرانی است و این مهم مایه افتخار و عزت همیشگی است.

دانش‌پژوهی ویژگی‌‌ دانشجوی ایرانی است

محمود باغبان امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با اشاره به گرامیداشت یاد و خاطره شهادت سه نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در سال 32 به دست عوامل سفاک و ستمگر رژیم پهلوی اظهار داشت: 16 آذرماه به عنوان روز دانشجو در حقیقت بیانگر حرکت انقلابی دانشجویان براساس تعالیم و آموزه‌های اسلامی در برابر مستکبران و کینه‌توزان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا افزود: دانشجویان نسل امروز با تأثیر از دانشجویان مبارز در دوران پهلوی که آن واقعه بزرگ و سرنوشت ساز را در تاریخ نهادینه کردند با درجه ایمان و عمل بالا و نیز حرکت بی‌وقفه در مسیر دانش و پژوهش و با توکل الهی روز به روز در مسیر ولایت‌مداری و پیشرفت نظام اسلامی گام برداشته و در این راه تمام سختی‌ها و دغدغه‌های موجود را به جان خویش می‌خرند.

وی با بیان اینکه دانشجویان نسل‌ کنونی جزو سربازان راستین مقام معظم رهبری بوده و گوش به فرمان رهنمود‌ها و سخنان معظم‌له هستند، تصریح کرد: قشر‌های مختلف دانشجو و دانشگاهی امروز با تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و شهدا همواره در مسیر اعتلای همه‌جانبه جمهوری اسلامی گام برداشته و مجدانه تلاش و فعالیت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین زهرا با اشاره به نگاه و رویکرد ویژه مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی به امور فرهنگی و دانشجویی تصریح کرد: توجه به تفکر پویا و همچنین پرنشاط در دانشگاه‌ها عامل موفقیت و نیز پیشرفت روز افزون است.

باغبان با بیان اینکه در دانشگاه آزاد دانشجویان و استادان در جای خویش صاحب عزت و شخصیت هستند، اضافه کرد: دانشگاه آزاد درصدد تحقق اهداف اسلامی با رویکرد دینی، فرهنگی و نیز ترویج علم و پژوهش است.

این مسئول اذعان داشت: توسعه آگاهی‌بخشی و بصیرت‌دهی به دانشجویان مقوله‌ای است که لازم است امروز بیشتر در دانشگاه‌ها به آن پرداخته شده تا زمینه ارتقای جایگاه دانشجویی در سراسر دانشگاه‌های کشور محقق شود.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول