اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پیام‌نور زنجان:

استکبارستیزی از ویژگی‌های بارز دانشجویان است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان گفت: استبداد ستیزی و استکبار ستیزی از ویژگی‌های بارز دانشجویان امروز است.

استکبارستیزی از ویژگی‌های بارز دانشجویان است
سید محمد موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: دانشجویان ایرانی بسیار آگاه بوده و نسبت به تحولات داخلی و بین‌المللی حساسیت ویژه‌ای دارند.
وی با بیان اینکه دانشجویان با خطراتی که منافع اسلام و ایران را به خطر اندازد مقابله می‌کنند، ادامه داد: دانشجویان در برابر این اعمال ساکت نمانده و عکس‌العمل نشان می‌دهند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران توسط دانشجویان ایران یادآور شد: دانشجویان امروز نیز نسبت به تحولات منطقه بی‌تفاوت نبوده و در این راستا عکس‌العمل انجام داده‌اند.
وی با اشاره به موضع‌گیری‌های اخیر دانشجویان در برابر سیاست‌های خصمانه دولت انگلیس نسبت به ملت ایران اضافه کرد: دانشجویان ایران آزادی‌خواه هستند.
موسوی با بیان اینکه استبداد ستیزی و استکبار ستیزی از ویژگی‌های بارز دانشجویان امروز است، اضافه کرد: دانشجویان زمان انقلاب نیز در پیروزی انقلاب اسلامی نقش پر رنگی داشته‌اند.
وی با بیان اینکه دانشجویان در دوران دفاع مقدس نیز دانشجویان در رخدادهای منطقه نقش تاثیرگذاری داشته‌اند، افزود: دانشجویان پیشاهنگان ملت ایران هستند.
رئیس دانشگاه پیام‌نور استان زنجان یادآور شد: دانشجویان چیزی را که با آزادگی ملت مخالفت کنند، با آن امر مخالفت می‌کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول