اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی استان زنجان:

ویژگی جنبش دانشجویی استکبارستیزی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ویژگی‌های جنبش دانشجویی استکبارستیزی و استعمارستیزی است گفت: حرکت مطلوب جنبش دانشجویی در طی 32 سال گذشته موجب تکامل ماهیت آن شده است.

ویژگی جنبش دانشجویی استکبارستیزی است
حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: 16 آذر یادآور ماهیت استکبارستیزی و استعمارستیزی جنبش دانشجویی است.
وی تصریح کرد: حرکت‌های خودجوش دانشجویان در عرصه‌های مختلف و در برابر زورگویی‌های نظام‌های استکباری موجب تثبیت گفتمان اصیل این جنبش شده و توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده است. 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان مقابله با دشمنان انقلاب اسلامی و توجه به شعارهای اصلی این جنبش را از برنامه‌های مورد نظر این جنبش در عرصه‌های مختلف برشمرد و افزود: جنبش دانشجویی در برابر همه توطئه‌های دشمنان در کنار ملت ایستاده و از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند. 
وی یادآور شد: جنبش دانشجویی امروز با همان گفتمان امام راحل، مقام معظم رهبری و انقلاب پیش می‌رود. 
معبودی گفت: در حال حاضر گفتمان انقلاب در جهاد اقتصادی، علمی و سیاسی از سوی جنبش دانشجویی پیگیری می‌شود و عدولی از برنامه‌ها و اهداف انقلاب از این جنبش دیده نشده است. 
وی خاطرنشان کرد: مطالبات جنبش دانشجویی از نظام به حق بوده و هر کس را که در برابر این گفتمان خطا می‌کند، قبول ندارد. 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان افزود: دانشجویان تاکنون از هیچ ‌گونه حمایت و حضوری دریغ نکرده‌اند و در واقع ماهیت پرسشگرانه و انتقادی در فعالیت‌های جنبش دانشجویی در عرصه‌های مختلف می‌تواند از انحراف یا اشتباهات جلوگیری کند. 
وی اضافه کرد: دانشجویان و فرهیختگان دانشگاه‌ها با وجود سه دهه محاصره، تحریم و مشکلاتی که از سوی قدرت‌های استکباری بر کشور تحمیل شده در دستاوردهای عظیمی که ملت شاهد آن هستند، نقش مهمی دارند. 
معبودی خاطرنشان‌ کرد: نقش جامعه دانشگاهی و جنبش دانشجویی بر هیچ کس پوشیده نیست و این جنبش دانشجویی در همه عرصه‌های کشور به خصوص در جریان فتنه اخیر نقش خود را ایفا کرده است. 
وی ادامه داد: آرامش کنونی در دانشگاه‌ها نشان از آن دارد که جامعه فرهیخته بزرگ دانشگاهی در حرکت‌هایی که بوی وابستگی و خدمت به دشمنان انقلاب می‌دهد، قرار نمی‌گیرند. 
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان به تشکیل ویژگی‌های جنبش دانشجویی اشاره کرد و گفت: ماندگاری حرکت دانشجویان در 16 آذر موجب شکسته شدن هیمنه ایادی استکبار شد. 
معبودی اضافه کرد: حرکت دانشجویان در روز 16 آذر در واقع انقلاب اسلامی ایران را در ریل اصلی پیشرفت خود قرار داد.
وی با بیان اینکه بعد از انقلاب نیز جنبش دانشجویی در عرصه‌های مختلف حضور فعالی داشته است یادآور شد: حرکت در مسیر ولایت از ویژگی‌های این جنبش است. 
انتهای پیام/ک20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول