اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده سپاه قم:

مهم‌ترین رسالت دانشجویان جهاد علمی است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابیطالب (ع) تلاش در مسیر جهاد علمی را مهم‌ترین رسالت دانشجویان در شرایط کنونی عنوان کرد.

مهم‌ترین رسالت دانشجویان جهاد علمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه علی ابن ابیطالب، رضا حافظی ابراز داشت: فرهنگ و اندیشه بسیجی نقش بسزایی در بحث استکبارستیزی دارد و از بُعد عملی نیز هر فرد بسیجی با تکیه بر فرهنگ بسیجی می‌تواند در خانواده و جامعه، در دفاع از ارزش‌های اسلامی و مقابله با زیاده‌خواهی‌های استکبار بسیار تاثیرگذار باشد.

وی افزود: دین مبین اسلام با استکبار به طور صد درصد مخالف است و به تبع آن، فرهنگ بسیجی هم به طور کامل با استکبار در حال ستیز است و این روند همیشه ادامه دارد.

جانشین فرمانده سپاه قم خاطرنشان کرد: وجود روحیه استکبارستیزی در جامعه ما به ویژه اقشار دانشگاهی، در سایه تفکر بسیجی است و به ویژه دانشجویان ما با این تفکر الهی در برابر مستکبران ایستاده و از حقانیت ایران اسلامی دفاع می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز رسالت دانشجویان استکبارستیز در جبهه علمی نمود بیشتری دارد گفت: امروز بزرگترین مبارزه با استکبارستیزی، تلاش در مسیر جهاد علمی و همچنین اهتمام به اسلامی‌سازی علوم به ویژه در عرصه علوم انسانی است که رهبر فرزانه انقلاب همواره بر آن تاکید دارند.

انتهای پیام/2258/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول