اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان:

دانشجویان نماد خودباوری و شعور برابر استکبار هستند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان گفت: دانشجو نماد خودباوری و همچنین شعور برابر هجمه استکبار و معاندان است.

دانشجویان نماد خودباوری و شعور برابر استکبار هستند

محمد بهرامی‌زاده امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با تبریک روز دانشجو به تمام دانشجویان و محققان ایران اسلامی اظهار داشت: این روز مصادف با به زیر کشاندن مظاهر استکبار بزرگ و ایادی منفورش است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان افزود: دانشجو در حقیقت امر مصداق کامل و روشن خودباوری، غیرت و همچنین شعور برای مقابله با سلطه و استکبار است و گرچه یاد و خاطره دانشجویان شهید دانشکده فنی دانشگاه تهران در 16 آذرماه سال 32 به نوعی در حقیقت امر آغازگر این حرکت به حساب می‌آید، لیکن در جای جای تاریخ پرافتخار ایران اسلامی از جمله در دوران سراسر نور و دلاوری دفاع مقدس با نام سرداران شهید دانشجویان بی‌باک و غیور مزین شده است.

این مسئول ادامه داد: بی‌تردید تکلیف تاریخی دانشجویان بصیر و توانمند ایران اسلامی با روشنگری‌های مقام معظم‌ رهبری امروز مضاعف و دوچندان شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان عنوان کرد: دانشجویان آگاه و هوشیار کشور در حال حاضر در عرصه‌های گوناگون ملی و حتی بین‌المللی بالندگی‌ها و افتخارات شگرف را به ارمغان آورده‌اند که این مهم بیانگر اوج توانمندی جوان برومند ایرانی است.

بهرامی‌زاده اضافه کرد: در ارزیابی یک نگاه جامع می‌توان دانشجویان را جزو نخبگان و خواص دانست و به این مهم توجه کرد، چراکه تشخیص دوست از دشمن می‌تواند از طریق ایجاد بصیرت و همچنین آگاهی‌دهی به قشر‌های مختلف دانشجویان به عنوان پرچمداران علم و عمل صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه توسعه علمی دانشگاه‌ها در سال‌های اخیر چشم‌گیر و نمادی از خودباوری است، متذکر شد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد تاکستان در حوزه علم‌پژوهشی تاکنون شاخصه‌های فراوانی را داشته که از آن جمله می‌توان به شتاب باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه اشاره کرد که جزو باشگاه‌های پیشتاز و موفق علمی بین مراکز و باشگاه‌های علمی کشور است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول