اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در قالب طرح رضوان و با 1.3 میلیارد ریال اعتبار انجام شد

ساخت‌ واحدهای مسکونی برای مددجویان زنجانی

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان زنجان از ساخت واحدهای مسکونی برای مددجویان زنجانی با یک میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار در قالب طرح رضوان خبر داد.

ساخت‌ واحدهای مسکونی برای مددجویان زنجانی

علی نجفی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از اموری که همواره در اولویت‌های کاری کمیته امداد قرار داشته است، ساخت واحدهای مسکونی مددجویی برای خانواده‌های زیر پوشش است.

وی با اشاره به اینکه ساخت واحدهای مسکونی مددجویی با ارائه خدمات عمرانی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: خوشبختانه تاکنون اقدامات مطلوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان با بیان اینکه خدمات عمرانی کمیته امداد به مددجویان به طرق مختلف ارائه می‌شود، اضافه کرد: کمیته امداد در قالب ساخت، بهسازی و نوسازی واحدهای مسکونی مددجویی اقدام به ارائه این نوع خدمات می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قبل از ارائه خدمات عمرانی نیاز مددجویان در این زمینه مورد بررسی امدادگران قرار می‌گیرد، افزود: ساخت، بهسازی و نوسازی واحدها بر اساس نیازسنجی صورت گرفته توسط ناظران به مددجویان ارائه می‌شود.

نجفی در ادامه با اشاره به اینکه ارائه خدمات عمرانی به مددجویان از طریق اجرای طرح رضوان نیز صورت می‌گیرد، یادآور شد: در قالب اجرای این طرح کمک‌های مردمی جمع‌آوری و در نهایت برای ساخت واحدهای مسکونی برای خانواده‌های زیر پوشش هزینه می‌شود.

وی با اشاره به همکاری خیرین و موسسات خیریه در اجرای طرح رضوان و کمک به خانواده‌های زیر پوشش فاقد مسکن افزود: طرح رضوان یکی از طرح‌های اجرایی فعال کمیته امداد شهرستان زنجان است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هزینه یک میلیارد و 300 میلیون ریالی کمیته امداد شهرستان زنجان در قالب طرح رضوان برای ساخت واحدهای مسکونی مددجویی نیز اشاره کرد و گفت: خدمات ارائه شده در این راستا و در قالب اجرای طرح رضوان در زمینه ساخت مسکن، اهدای زمین و بهسازی واحدهای مسکونی مددجویی بوده است.

انتهای پیام/73005/ع/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول