اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد امام شبانکاره خبر داد

مشارکت 500 مددجوی شبانکاره در طرح فلاح

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد شبانکاره از مشارکت 500 مددجوی شبانکاره در طرح فلاح خبر داد.

مشارکت 500 مددجوی شبانکاره در طرح فلاح

به گزارش خبرگزاری فارس از شبانکاره، اسماعیل زارع در نشست مسئولان شبانکاره اظهار داشت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و تقویت روحیه فرهنگی مددجویان کمیته امداد امری لازم است که با جدیت توسط مسئولان این نهاد پیگیری می‌شود.

این مسئول افزود: برپایی کارگاه‌های مختلف و متنوع آموزشی و پژوهشی و تلاش برای افزایش سطح آگاهی مددجویان در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شبانکاره از برگزاری کارگروه عفاف و حجاب توسط کمیته امداد شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه بررسی و تحلیل وضعیت عفاف و حجاب در فضای جامعه به ویژه دانشگاه‌هاست.

زارع تصریح کرد: دشمنان بعد از سه دهه از پیروزی انقلاب همچنان با ابزار تهاجم فرهنگی به میدان آمده‌اند تا جامعه ما را از مسیر متعالی خود منحرف کنند.

وی یادآور شد: کارگروه عفاف و حجاب برای مددجویان برگزار شد و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد شبانکاره از این کارگروه بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شبانکاره همچنین از برگزاری کارگاه جوانان در آستانه ازدواج توسط کمیته امداد شبانکاره خبر داد و بیان داشت: در عصر امروز که مشکلات اقتصادی مانع ازدواج و ترس جوانان از ازدواج شده، برگزار کارگاه‌های آگاهی‌بخشی به جوانان در آستانه ازدواج در مورد قناعت و چگونگی استحکام بخشیدن به خانواده امری ضروری است.

زارع متذکر شد: از این رو کمیته امداد شبانکاره، کارگاه جوانان در آستانه ازدواج را به منظور بهره‌مندی جوانان در آستانه ازدواج برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شبانکاره با بیان اینکه در این کارگاه درمورد چگونگی یک خانواده خوشبخت بحث شد اذعان داشت: 500 مددجوی طرح فلاح از این کارگاه‌ها بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/2451/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول