اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان:

تعالیم اسلامی الگوی واقعی حقوق بشر است

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: حقوق‌ بشر امروز به ابزاری برای قداره‌کشی کشور‌های مستکبر بدل شده در صورتی که تعالیم اسلامی الگوی حقوق بشر جهانی باید باشد.

تعالیم اسلامی الگوی واقعی حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان با اشاره به 19 آذرماه سالروز تصویب حقوق بشر اظهار داشت: امروز امر حقوق بشر به ابزاری سیاسی برای دست بیگانگان و تمام مدعیان دروغینی تبدیل شده که جز یاغی‌گری و سرکوب ملت‌های دیگر چیزی را درک نکرده و همواره در پی استفاده ابزاری از حقوق بشر هستند.

امام جمعه دانسفهان افزود: ظلم و ستم این مدعیان در کشور‌های مختلف خصوصاً در خاورمیانه بیانگر این است که امروز هیچ‌کدام از دولت‌های غربی و سران استکباری ذره‌ای اعتنا به فلسفه حقوق بشر که همان احترام به حقوق اولیه انسان‌ها و دفاع از مظلومان بوده نداشته و تنها در پی استفاده شخصی و دست‌یابی به مقاصد شوم و پلید خویش هستند.

وی با بیان اینکه شکار پهپاد جاسوسی آمریکا در مرز‌های آبی کشور نمادی دیگر از صد‌ها افتخار و توانمندی نیرو‌های مسلح در عرصه حمایت و صیانت از استقلال و شرف نظام مقدس جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: دسیسه‌ و توطئه‌هایی که تاکنون استکبار بر ملت مبارز و خلق قهرمان‌پرور ایران اسلامی وارد آورده، کارساز نبوده و تمامی این هجمه‌ها به شکست انجامیده است.

امام جمعه دانسفهان با اشاره به سخنان و رهنمود‌های رهبر معظم‌ انقلاب اسلامی پیرامون لزوم اتحاد و یکدلی میان قوا و کارگزاران نظام اسلامی برای پیشبرد اهداف و مقاصد والا، اضافه کرد: همه مسئولان باید بر خود اصل تبعیت و اتحاد را واجب و ضروری دانسته و به طور مستمر بر این اصل مهم تأکید و سفارش داشته باشند.

انصاری ادامه داد: ترویج اختلاف و یأس مداوم از سیاست‌های سیاه دشمنان و کینه‌توزان علیه انقلاب اسلامی و ملت غیور و ولایت‌مدار است که به مانند موریانه هر نظامی را از درون با پوچی و بحران داخلی روبه‌رو کرده و شکست را حتمی می‌کند.

حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدل‌لو نیز در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه شهر ارداق اذعان داشت: تلاش برای رفع مشکلات و موانع موجود امروز در اولویت برنامه‌ها قرار داشته و همه وظیفه دارند تا برای تحقق این مهم فعالیت و جهاد کنند.

امام جمعه ارداق متذکر شد: اشاعه فرهنگ عاشورایی اصل مهمی است که ضامن اقتدار و گسترش روز افزون شیعه در سراسر جهان است.

انتهای پیام/77005/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول