اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

هنگام تضییع حقوق بشر صدایی از مدعیان دروغین برنمی‏آید

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند گفت: زمانی که در دنیای سراسر ظلم و جور حقوق انسان‏ها در حال تضییع شدن است، صدایی از غربی‌ها، این مدعیان دروغین برنمی‏آید.

هنگام تضییع حقوق بشر صدایی از مدعیان دروغین برنمی‏آید

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، صبح امروز دومین همایش معاونان امور عمرانی فرمانداری‏های شهرستان‏های استان تهران با حضور معاون عمرانی استاندار تهران، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، فرماندار شهرستان دماوند، معاونان عمرانی فرمانداری‏ها، مدیران کل و کارشناسان دفتر فنی استانداری تهران در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد.

فرماندار شهرستان دماوند در این همایش گفت: امروز جامعه ما درگیر مسائل بین‏المللی و منطقه است و آنچه به عنوان فشارهای اقتصادی و تحریم از سوی دشمنان انجام می‏گیرد، در راستای به چالش کشیدن مقاومت و استقامت مردم ماست.

علیرضا قاسمی‌‏فرزاد با اشاره به فشارهای بی‏شمار دشمنان علیه ملت ایران افزود: دشمن می‏خواهد جلوی مردمی را بگیرد که دنبال پیشرفت، توسعه و بهروزی است.

وی به ادعای دروغین غرب به حمایت از حقوق بشر اشاره کرد و اظهار داشت: زمانی که در دنیای سراسر ظلم و جور حقوق انسان‏ها در حال تضییع شدن است، صدایی از این مدعیان دروغین برنمی‏آید؛ اما با انواع فشارها سعی می‏کنند تا مانع رشد و تعالی ملت بزرگ ایران شوند که خود طلایه‏‌دار حمایت از حقوق مظلومان است.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند تصریح کرد: با یاری خداوند، همچون گذشته مردم ولایت‏مدار، مقاوم و شهیدپرور ایران اسلامی با ایستادگی برابر دشمنان ثابت خواهند کرد نه تنها در مقابل فشارها تسلیم نمی‏شوند، بلکه استقامت و مقاومت آنان روزافزون خواهد شد.

قاسمی‏فرزاد به دست‏اندرکاران و معاونان عمرانی شهرستان‏های استان تهران توصیه کرد: با پیگیری مناسب برنامه‏‌های عمرانی در سطح شهرها و روستاها فضای شور و نشاط را بیش از پیش کنیم که این مهم قطعاً در ایجاد روحیه مقاومت مردمی اثرگذار و مثبت خواهد بود.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول