اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

حمایت آمریکا از منافقان نشانه ادعای کذب حمایت از حقوق بشر است

خبرگزاری فارس: عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: حمایت از منافقان نشان می‌دهد آمریکا به دروغ ادعای حقوق بشر را مطرح کرده و خودش ناقض اصلی حقوق بشر است.

حمایت آمریکا از منافقان نشانه ادعای کذب حمایت از حقوق بشر است

حجت‌الاسلام محمود رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به خارج شدن منافقان از لیست گروه‌های تروریست‌ اظهار کرد: بر اساس مستندات منافقان در لیست گروه‌های تروریست‌ قرار گرفتند.

وی ادامه داد: اکنون بدون آنکه وضعیت گروهک و جنبه تروریستی آن تغییر کرده باشد یا بدون آنکه مستندات دیگری به دست آمده باشد، منافقان را از لیست تروریست‌ها خارج می‌کنند.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان اینکه آمریکا پایبند به ارزش‌ها و آرمان‌های انسانی نیست گفت: آمریکا هر موقع تشخیص می‌دهد و منافعش اقتضا می‌کند گروهی را به عنوان تروریست معرفی کرده و در نقطه مقابل به عکس عمل می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: ادعای حقوق بشر آمریکا کذب محض است، اگر آمریکا واقعاً مدافع حقوق بشر بود کسانی را که هزاران نفر را ترور کردند از لیست تروریست‌ها خارج نمی‌کرد.

رجبی یادآور شد: حمایت از منافقان نشان می‌دهد آمریکا به دروغ ادعای حقوق بشر را مطرح می‌کند و خودش ضد حقوق بشر است؛ اصولاً آمریکا یک حکومت تروریست‌پرور بوده و طالبان و دیگر گروه‌های تروریستی را به وجود آورده است.

وی با اشاره به کشتار مردم سوریه گفت: این افراد با پشتیبانی آمریکا و با سلاح‌هایی که آمریکا و مزدورانش در اختیارشان قرار می‌دهند به کشتار مردم می‌پردازند بنابراین ادعای حقوق بشر آمریکا دروغ است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآور شد: اگر امروز آمریکا از منافقان حمایت می‌کند ممکن است روز دیگر تروریست‌ها را به جان آنها بیندازد بنابراین سلب اعتماد از نظام آمریکا در مجامع بین‌المللی یکی از نتایج حمایت از منافقان است.

وی عنوان داشت: مطالبی که از سوی سران آمریکا درباره حقوق بشر، مبارزه با تروریسم و کشتار جمعی مطرح می‌شود ادعایی بی‌اساس است.

رجبی خاطر نشان کرد: آمریکا به هیچ ارزش دینی، انسانی و اسلامی و مسیحیت پایبند نیست و حتی به دروغ ادعای پیروی از آیین مسیحیت می‌کند.

وی عنوان داشت: اکنون آمریکا پشتیبان همه گروهک‌های تروریستی است که در دنیا فعال بوده و نظام آمریکا نظام تروریستی و دولتی است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: این حرکت وضعیت و چهره پلید و ضد بشری آمریکا را آشکار کرد و جهانیان فهمیدند این نظام تروریست‌پرور، مدافع تروریست و ناقض حقوق بشر است.

وی با اشاره به حمله سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: بدون تردید عده‌ای که در کشوری هستند در واقع میهمان آن کشور تلقی می‌شوند بنابراین آن کشور موظف به حفظ جان و محافظت از آنهاست.

رجبی عنوان داشت: پلیس آمریکا می‌توانست در زمینه جلوگیری از این حرکت اقدامی انجام دهد بنابراین بی‌تفاوتی آنها نشانگر این است که این اقدام با پشتیبانی حکومت آمریکا صورت می‌گیرد.

وی یادآور شد: کنفرانس‌ها و مجالس بین‌المللی در هر کشوری برگزار می‌شود و آن کشور از میهمانان خود محافظت می‌کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خاطر نشان کرد: همین امر که در برابر این حادثه هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهند، این نکته را روشن می‌کند که این حرکت با هماهنگی و حمایت آمریکا بوده است.

انتهای پیام/و10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول