اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم:

غزه میدانی برای رسوایی مدعیان دفاع از حقوق بشر است

خبرگزاری فارس: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: امروز غزه میدان آزمونی برای اثبات مسلمانی و رسوا کننده سازمان‌ها و کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر و کشورهای متظاهر به اسلام است.

غزه میدانی برای رسوایی مدعیان دفاع از حقوق بشر است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم آمده است: جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه و قتل عام مردم بی‌گناه آن بار دیگر پرده از چهره حامیان غربی و عربی غاصبان فلسطین برانداخت. امروز در غزه کربلای دیگری برپاست، کربلایی به وسعت باریکه‌ای که قلب امت اسلامی در آن می‌تپد. امروز در غزه جنگ ارزش‌ها برپاست. در یک سو ارزش‌های منبعث از اسلام ناب محمدی (ص) و در سوی دیگر ارزش‌های دنیای به اصطلاح متمدن و در واقع وحشی و خشونت‌طلب.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز دشمنان اسلام با تمام توان خود امت اسلامی را به مبارزه طلبیده‌اند و غزه میدان هم‌آوردی اسلام و کفر است. امروز غزه میدان آزمونی برای اثبات مسلمانی و رسوا کننده سازمان‌ها و کشورهای به اصطلاح حامی حقوق بشر و کشورهای متظاهر به اسلام است.

در بخش دیگری از این بیانیه تصریح شده است: امروز رژیم سفاک اسرائیل در نهایت وقاحت و بی‌شرمی بعد از جنگ‌های مفتضحانه 33 و 22 روزه علیه لبنان و فلسطین، در این ایام عاشورایی در غزه کربلایی دیگر به راه انداخته است. به راستی آیا وحشی‌تر از این رژیم در طول تاریخ وجود داشته است؟

در این بیانیه اضافه شده است:‌ این حرکات دیوانه‌وار قبل از اینکه صحنه نمایش قدرت باشد نشانه ضعف و اضمحلال است و بیانگر این حقیقت است که اسرائیل برای فرار از مرگ دست به خودکشی زده است. بهتر است قبل از فرا رسیدن روزی که صبر دنیا به سر آید و موج خشم و کینه ملت‌ها، شما را در هم پیچد، به‌جای آدم‌کشی در سرزمین و خانه دیگران به وطن‌های اصلی خود بازگردید و به ترور و تجاوز پایان دهید.

در پایان این بیانیه آمده است: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی قم در راستای فرمایشات حکیمانه مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «همه مجاهدان فلسطین و همه مؤمنان جهان اسلام موظف به دفاع از زنان و کودکان و مردم بی‌دفاع غزه‌اند» حمایت بی‌دریغ خویش را از مقاومت مردم غزه اعلام داشته و ضمن محکوم کردن جنایات بی‌شرمانه و خفت بار رژیم غاصب صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم غزه و سکوت تشویق‌آمیز برخی دولت‌ها، خود را در غم شهادت مظلومانه ساکنان مظلوم غزه شریک می‌داند.

انتهای پیام/2258/ل/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول