اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه خبر داد

پیشرفت 90 درصدی سایت ورزشی دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه از پیشرفت 90 درصدی سایت ورزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: برای ساخت این مجموعه تاکنون 350 میلیون تومان هزینه شده است.

پیشرفت 90 درصدی سایت ورزشی دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه

حسین صفارزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه به مناسبت روز دانشجو اظهار کرد: 16 آذر روز دانشجو یادآور آرمان‌خواهی و ایمان دانشجویان مسلمان ایرانی به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی ادامه داد: دانشجویان در تمام عرصه‌های پیش آمده در دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی با تبعیت از ولایت و رهبری زمینه شکست و خواری دشمنانی را فراهم کردند که قصد داشتند با ایجاد اختلاف در دانشگاه‌ها و تهاجم فرهنگی جلوی پیشرفت علمی ایران را بگیرند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه با بیان اینکه دانشگاه‌ها از مهم‌ترین مراکزی هستند که نقش عمده در استقلال و پیشرفت کشور دارند، تصریح کرد: نسل پویای دانشجو به عنوان دیده‌بان ملت، خواهان رفع موانع و گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی است.

صفارزاده افزود: در شرایط کنونی دانشجویان وظیفه‌ای سنگین در مقابله با توطئه‌های استکباری دارند و باید با بصیرت و دانش روز و پیروی از منویات رهبری در مسیر تعالی و پیشرفت نظام تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه از سال 87 و با پذیرش 150 دانشجو در چهار رشته کار خود را آغاز کرده است، گفت: در حال حاضر 340 دانشجو در هفت رشته کاردانی و سه رشته کارشناسی در حال تحصیل هستند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه اظهار کرد: امسال رشته شهرسازی بر رشته‌های این دانشگاه اضافه شده و با ایجاد سه رشته کاردانی مدیریت بیمه، کارشناسی حسابرسی و شبکه‌های کامپیوتری موافقت شده است.

صفارزاده از پیشرفت 90 درصدی سایت ورزشی این دانشگاه خبر داد و گفت: این مجموعه با همکاری مدیریت بحران شهرستان، شهرداری و دانشگاه علمی و کاربردی بشرویه با زیربنای یک‌هزار و 250 متر مربع در حال ساخت است که تاکنون 350 میلیون تومان هزینه در ‌برداشته است. 

وی اضافه کرد: تعاونی تولیدی دانشگاه نیز در زمینه‌های صنعتی، کشاورزی، پسماند و بسته‌بندی راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/69006/ی/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول